MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Flopnummer van je favoriete rockgroep(en)

zoeken in:
Het gevoel komt je wellicht bekend voor !
Rockgroepen waarbij je automatisch de volumeknop naar rechts draait,enkel dat ene nummer hoor je liever niet,en sla je telkens over.
Kortom,naar uw mening supergroep met dat ene kutnummer dat je absoluut niet wil horen.

Hier mijn bescheiden lijstje;
Blondie-The tide is high
The Police-Do do do da da da
U2-Get on your boots

Coldplay kon ik in het begin wel waarderen, maar sinds die schandalige Kraftwerk-cover (weet niet eens hoe het nummer heet), laat ik de hele band voortaan links liggen, totaal afgedaan, dus.

Ik ben niet zo gelukkig met de mini cd van dEUS, My Sister = My Clock.

Margarita time van Status Quo..... dit behoeft geen toelichting

Altaria
Radio Ga Ga van Queen, en eigenlijk alle poppy nummers waar alle rock uit weg is.

Ik ben Queenfan vanwege nummers als Bohemian Rhapsody, Ogre Battle, My Fairy King, en voor de stevige rock als Tie Your Mother Down en de uithalen a la The Show Must Go On, Mother Love etc.

Niet vanwege commercieel gedoe. Begin jaren '80 was de minste periode van de band.

Leila van ZZ Top's album El Loco uit 1981. Toen ik dit hoorde schrok ik me rot. Bah, wat een lullig melodietje en ballad achtige slijmmuziek. Nu, 37 jaar later vind ik het nr. best wel leuk. Mooi gespeeld ook. Wat kan het veranderen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:17 uur

geplaatst: vandaag om 11:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.