MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Rap/Rock albums

zoeken in:
frenky schreef:
public enemy's, she watch channel zero+samen met anthrax bring the noise,een hele mooie rap-rock style.
vette sample van slayers,angel of death.

raffael77
Judgement Night

eazyfan
Dit ZEKER!!!
En anders nog losse tracks:
Royce da 5'9" - Something's Wrong With Him
Ice Cube ft KoRn - Fuck Dying

Bij Prophets of Rage - Prophets of Rage:

bennerd schreef:
Ik zoek nog steeds naar een artiest die hiphop en rock op een echt goede manier vermengt.

Waarschijnlijk ken je ze al, maar ik vind dat de Urban Dance Squad daar prima in geslaagd is in de jaren negentig.

De nieuwe Body Count vind ik wel een aangename verrassing dit jaar.
Dit album daarentegen is op een paar nummers veel te mak en zal ik denk ik niet zo vaak opzetten als eerstgenoemde.

bennerd schreef:
Ik zoek nog steeds naar een artiest die hiphop en rock op een echt goede manier vermengt

P.O.S?

Ik noteer P.O.S. en Urban Dance Squad. Dank! Misschien best een ander topicje voor, trebremmit?

Body Count is natuurlijk wel een goede. Niet aan gedacht. Al heb ik het gevoel dat het allemaal nog net een stuk genialer kan. Ice T komt als MC niet altijd even goed uit boven het instrumentale gedeelte. Vaak is er bij de combinaties slechts één van de twee delen echt heel goed uitgewerkt.

bennerd schreef:
Ik zoek nog steeds naar een artiest die hiphop en rock op een echt goede manier vermengt

Bekend met Saul Williams? Het album Amethyst Rockstar bijvoorbeeld. Staat ook een feature van Zach de la Rocha van Rage Against the Machine op, bijvoorbeeld.

Dan heeft None Shall Pass van Aesop Rock veel rockinvloeden, weliswaar in de context van vrij conventionele hiphopbeats geplaatst. Zeer geslaagd album.

Beste tip is echter inderdaad P.O.S., vooral het sublieme album Never Better.

Blakroc?

H-blockx

The D.O.C. Maar beperkt zich tot dit ene nummer dacht ik.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:59 uur

geplaatst: vandaag om 10:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.