MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Rock / Rap/Rock albums

zoeken in:
Snowman
Weet iemand nog goede rap rock albums zoals de albums van Linkin Park?

Electro_
Dat Fort Minor past er ook wel in toch?

Snowman
Jazeker

Snowman
Rage against the machine natuurljk & Korn, Limp Bizket.

Kos
Dit is wel HET rap/rock album. Ben zelf niet zo'n fan van het genre helaas.

Snowman
Dankje Kos.

Walk This Way van Run DMC:P Maar dat is natuurlijk maar 1 liedje he..;)

Op Raising Hell van Run D.M.C. staan wel meer van dat soort nummers, net als Licensed to Ill van de Beastie Boys.

lambf
Clawfinger hoort hier denk ik ook wel bij.

Kos
psychonaatje schreef:
Op Raising Hell van Run D.M.C. staan wel meer van dat soort nummers
Zoals welke?

Faith no More - The Real Thing
Incubus - SCIENCE
(hed) PE
Life of Agony
Dog Eat Dog

lambf
Biohazard mischien(zit rap in)
maar dat is mischien te hard voor je.

Kos schreef:
Zoals welke?

It's Tricky en Raising Hell. Ik dacht even dat Rock Box er ook op stond, maar die staat op het eerste album (zeer toepasselijk Run-D.M.C. geheten).

Missing link van del en dinosaur jr. is wel tof, ben verder ook niet zon fan van de combinatie..

ProZak schreef:
Body Count was altijd wel cool. Metalband van Ice T. Misschien een beetje te hard als je van Linkin Park houd alleen...

Ice-T gaat weer touren met Body Count, bij de weg. Althans: dat hoorde ik op de radio.

Relax
Flipsyde

The Streets?

de soundtrack van Judgement Night staat vol met rap/rock collabs..waaronder bovengenoemde Missing Link en Del...verder o.a. Helmet/House of Pain, Ice-T/Slayer..

Melle K
The Pre-Fix For Death van Necro, volgens mij met bijdrages van Slipknot en Slayer e.d.

En op The New Danger van Mos Def staan ook veel rock achtige beats.

Het zijn trouwens wel echt hiphop albums allebei

Bobiej
Slayer op een rap/rock album...

Melle K
Correctie volgens mij staat Slayer niet op dat album, wel dingen als Hatebreed e.d. ben niet zo thuis in de metal scene.
Maar volgens mij heeft Slayer wel nummers met Necro en andere UH records mensen.

Kos
Idd, Slayer past juist vrij goed bij hip-hop op de 1 of andere manier.

Bobiej schreef:
Slayer op een rap/rock album...

Heb je het nummer op Judgment Night wel eens gehoord Bobiej? Met gemak het beste van Slayer sinds South of Heaven, ook al is het een cover-medley.

Bobiej
Ik zal even kijken HammerHead.

[zoekt, download en luistert het nummer]

Ik vind et wel een tof nummer maar zeker niet het beste sinds South Of Heaven (dat is Season In The Abbyss ). Ik ben weer eens te bevooroordeelt geweest, dit nummer zit goed in elkaar.

Klopt, Seasons even over het hoofd gezien.

Even denken:
Styles of Beyond
CrazyTown
28 Days

public enemy's, she watch channel zero+samen met anthrax bring the noise,een hele mooie rap-rock style.

frenky schreef:
public enemy's, she watch channel zero+samen met anthrax bring the noise,een hele mooie rap-rock style.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:17 uur

geplaatst: vandaag om 22:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.