MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Overigen / Noise

zoeken in:

Dit topic stond al zo lang stil dat ik je bericht gemist had. Tof tof!

jeko
Oud gitaartje om laten bouwen tot een noiseding.
Zo uit proberen!

(afbeelding)

(afbeelding)

jeko
Van de meest extreme noise kijkt m'n kat niet op of om, maar wanneer ik ga stofzuigen is ze als een speer weg. Vreemd wel.

Overigens gitaar laten dingesen door - hypercustom.com

sxesven
Ziet er goed uit Jelle, benieuwd naar hoe het uitpakt

Niet zo heel actief laatste tijd maar atm bezig met een op noiserock geïnspireerd projectje genaamd PROFOUND BLACK, van plan er een CDR'etje mee te doen:

Tevens exercises in glitch:

jeko
sxesven schreef:
van plan er een CDR'etje mee te doen:

Zeker doen! Klinkt vetjes!

gli|-t0_ch
Yoyoyo lambf hier. Ik heb besloten om een deel van mijn noise-collectie weg te doen. Ik weet niet hoe levend het hier nog is maar misschien dat er iemand interesse heeft. Alle info staat in het Verkoop topic.
o.a.

(afbeelding)

sxesven
Juntaro!!!!!!!!!!!!

Is!!!!!!!!!!!!!!!!

Terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(verklaar u nader!

sxesven
Hij communiceert weer en heeft gesproken over een nieuw album (!) en optreden (!!!!!!!!!!), details hier: THE GEROGERIGEGEGE - special-interests.net

tuktak
11 oktober Ziggodome, kannie wachten!

(afbeelding)

sxesven
Volgens mij is er met dat plaatje geknoeid, het is namelijk allang uitverkocht.

tuktak schreef:
11 oktober Ziggodome, kannie wachten!

(afbeelding)

Was het maar zo'n feest

sxesven

(afbeelding)

zin an

sxesven
Box Is Stupid staat trouwens op Discogs, als iemand er nog naar op zoek is

Als ik het geld had...

Ik ben zelf ook benieuwd naar die nieuwe Gero, ga het zeker checken.

sxesven

jeko
Update tapezzzzzzz.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

sxesven
Nice veel herkenbaars

sxesven
Jpop meets Hijokaidan gaat nog ff voort, x-post van S-I:

Several new releases are just out, all of them seemingly continuing the trend of J-pop + noise that started with the original Hatsune Kaidan disc. Recently we had the BiSKaidan album, and these are new:

(afbeelding)
BiS+BiS階段/Fly CD+BiS階段 LIVE DVD(1CD+1DVD)at 3570円

(afbeelding)
初音階段/からっぽの世界(CD)at 2500円

(afbeelding)
初音階段/初音階段ライブ!(CD)at 2000円

I'm glad to see Hijokaidan has been so productive recently, though I wasn't a big fan of the first Hatsune Kaidan disc. I'll pick these up, but we'll have to wait and see if they're good. I hope we get more in the vein of the discs released on Doubtmusic. Jazz + Hijokaidan is a better combination, I think.

sxesven
BiSKaidan klonk trouwens interessanter dan de combo met Miku, vond ik. Heb Hatsune Kaidan weer eens aan staan. Leuk schijfje, maar briljant wordt het helaas nergens.

sxesven
Tevens, Nicola Vinciguerra is bezig met illustraties van zijn noise-helden, die hij mogelijk als prints gaat verkopen (aanvankelijk zou ie misschien zelfs de originele van de hand doen). Toffe resultaten iig. Check deze van Gero maar eens bijvoorbeeld

(afbeelding)

Pain Jerk

(afbeelding)

sxesven
Jaakko Vanhala - Here Be Lions schijnt echt een geniale plaat te zijn, trouwens, volgens nogal een zootje mensen de beste HN-plaat ever gemaakt in Europe, en wat ik er zo even van heb kunnen horen klinkt ook wel potverdomd lekker hoor

sxesven
Binnenkort, bijna 20 jaar na dato, eindelijk een reissue van deze geniale plaat op Steinklang

(afbeelding)

sxesven
Nice nice nice

PURGIST, voorheen het ook al niet verkeerde the sleep sessions

sxesven
Urashima schreef:
probably at the end of October.

(afbeelding)

(afbeelding)

niiiiiiiice

jeko
Hoop nieuwtjes

Gast
geplaatst: vandaag om 00:49 uur

geplaatst: vandaag om 00:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.