Genres / Overigen / Noise
zoeken in:
0
sxesven
geplaatst: 3 maart 2014, 20:04 uur
nieuwe grunt-box, ziet er vet uit!
http://i.imgur.com/2mIkOl3.jpg
GRUNT : ARCHIVE : 10XCD box! / CALIGULA031 / UMPIO 2xtape - special-interests.net
http://i.imgur.com/2mIkOl3.jpg
GRUNT : ARCHIVE : 10XCD box! / CALIGULA031 / UMPIO 2xtape - special-interests.net
0
sxesven
geplaatst: 7 maart 2014, 08:21 uur
babymetal is niet verkeerd idd
als je van hyperactieve japanse meisjesmuziek houdt zit dat wel snor, hoewel de 'metal' stijl me niet zo ligt omdat ik sowieso niet zo van metal hou
evengoed, hyperactieve japanse meisjesmuziek 
als je van hyperactieve japanse meisjesmuziek houdt zit dat wel snor, hoewel de 'metal' stijl me niet zo ligt omdat ik sowieso niet zo van metal hou
evengoed, hyperactieve japanse meisjesmuziek 
0
Linus Van Pelt
geplaatst: 7 maart 2014, 18:19 uur
Top spul dat super mario bros.
Voor de liefhebbers van con dom, purging light, svartvit, BLACK LEATHER JESUS en ander spul staan nog op een zondag avond in de occii.
linkje
Vond de con-dom show 2 jaar geleden op incubate verassend erg goed dus ik ga maar proberen erbij te zijn.
Voor de liefhebbers van con dom, purging light, svartvit, BLACK LEATHER JESUS en ander spul staan nog op een zondag avond in de occii.
linkje
Vond de con-dom show 2 jaar geleden op incubate verassend erg goed dus ik ga maar proberen erbij te zijn.
0
Sietse
geplaatst: 8 maart 2014, 13:45 uur
Linus Van Pelt schreef:
Ik vond er geen drol aan, maar dat is vooral door de geluidsman die een limiter had ingesteld waardoor het totaal niet over kwam zoals het hoort te zijn.
Ik kijk dus heel erg uit naar het concert in de OCCII, want daar is de geluidsman geen watje

0
Linus Van Pelt
geplaatst: 8 maart 2014, 17:32 uur
Ach meningen verschillen, ik vond het geluid best aardig(stond wel recht voor een box) maar ja die limiter was te merken ja beetje jammer.
0
sxesven
geplaatst: 10 maart 2014, 21:49 uur
Zeer voor te porren met die line-up, ff kijken of ik kan alleen want mijn vrouw is rond die tijd uitgerekend...
Tevens:
http://i.imgur.com/694jJZS.jpg
3" CDr / 10 stuks
Tevens:
http://i.imgur.com/694jJZS.jpg
3" CDr / 10 stuks
0
sxesven
geplaatst: 12 maart 2014, 20:27 uur
s-i:

a gerogerigegege singles compilation cd as well as other reissues will come on vis-a-vis
new material will be released by another label.

0
Linus Van Pelt
geplaatst: 12 maart 2014, 23:30 uur
sxesven schreef:
Zeer voor te porren met die line-up, ff kijken of ik kan alleen want mijn vrouw is rond die tijd uitgerekend...
Gefeliciteerd alvast(wel erg vroeg maar ach) en ja die lineup is zeker goed. Ik heb al een slaapplek geregeld
0
sendotsklin
geplaatst: 13 maart 2014, 10:55 uur
sxesven schreef:
s-i:
a gerogerigegege singles compilation cd as well as other reissues will come on vis-a-vis
s-i:
http://a.fod4.com/images/GifGuide/dancing/1tumblr_lgp6q5NhE21qcjtu8o1_500.gif
0
sxesven
geplaatst: 14 maart 2014, 20:33 uur
oh, vandaag gordon ashworth in utrecht, kom ik ook lekker laat achter 

0
Sietse
geplaatst: 15 maart 2014, 00:42 uur
Tape gekocht, zijn plaat was helaas samen met veel andere spullen van hem in Athene gejat 

0
Linus Van Pelt
geplaatst: 17 maart 2014, 14:44 uur
Zag de fotos van gordon ashworth langskomen en toen had ik ook iets van waarom wist ik dit niet, was bijna nog gegaan naar noiserfest in kortrijk maar er kwam iets tussen dus heb hem twee keer gemist. Ik heb hem gelukkig nog wel toen als Oscillating Innards in Tilburg gezien
0
Sietse
geplaatst: 17 maart 2014, 18:08 uur
Ik had hem al twee keer eerder in Amsterdam geboekt voor shows (waarvan een keer bij mij thuis) dus kon het deze keer, terwijl het mij niet lukte om ook een Amsterdam show te regelen, toch niet missen.
Nou ja, hij zal in 2015 vast weer naar Europa komen, hou ik iedereen hier wel op de hoogte als er een show in Nederland bij zit.
Nou ja, hij zal in 2015 vast weer naar Europa komen, hou ik iedereen hier wel op de hoogte als er een show in Nederland bij zit.
0
sxesven
geplaatst: 24 maart 2014, 17:09 uur
sxesven schreef:
Als we dan toch bezig zijn, volgend jaar deze op Bored Bear, momenteel druk bezig met de opnames
(afbeelding)
Zou oorspronkelijk een C70 worden op Plague, maar Mark wilde graag iets van Panic uitbrengen dus komt in plaats daarvan als CDr op zijn label
Als we dan toch bezig zijn, volgend jaar deze op Bored Bear, momenteel druk bezig met de opnames

(afbeelding)
Zou oorspronkelijk een C70 worden op Plague, maar Mark wilde graag iets van Panic uitbrengen dus komt in plaats daarvan als CDr op zijn label
Out now

Bored Bear Recordings | The Bear Got Bored Enough… - boredbear.wordpress.com
0
Sietse
geplaatst: 29 maart 2014, 14:49 uur
ik vroeg het me al zo lang af...waarom is er geen samenwerking tussen die mannen.
Twee van Japans meeste interessante gitaristen met een van de beste drummers ter wereld...
Als hier een release vanuit komt koop ik hem direct.
Twee van Japans meeste interessante gitaristen met een van de beste drummers ter wereld...
Als hier een release vanuit komt koop ik hem direct.
* denotes required fields.