MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Overigen / Noise

zoeken in:
gli|-t0_ch
Haha 27 euro, nice.

sxesven
haha, nice, klinkt niet verkeerd ook

Sietse
Precies

jeko
Geen noise, maar wel leuk!
en Svennisch

sxesven

sxesven
babymetal is niet verkeerd idd als je van hyperactieve japanse meisjesmuziek houdt zit dat wel snor, hoewel de 'metal' stijl me niet zo ligt omdat ik sowieso niet zo van metal hou evengoed, hyperactieve japanse meisjesmuziek

sendotsklin
Super Mario Bros

Linus Van Pelt
Top spul dat super mario bros.

Voor de liefhebbers van con dom, purging light, svartvit, BLACK LEATHER JESUS en ander spul staan nog op een zondag avond in de occii.
linkje

Vond de con-dom show 2 jaar geleden op incubate verassend erg goed dus ik ga maar proberen erbij te zijn.

Sietse
Linus Van Pelt schreef:

Vond de con-dom show 2 jaar geleden op incubate verassend erg goed dus ik ga maar proberen erbij te zijn.

Ik vond er geen drol aan, maar dat is vooral door de geluidsman die een limiter had ingesteld waardoor het totaal niet over kwam zoals het hoort te zijn.
Ik kijk dus heel erg uit naar het concert in de OCCII, want daar is de geluidsman geen watje

Linus Van Pelt
Ach meningen verschillen, ik vond het geluid best aardig(stond wel recht voor een box) maar ja die limiter was te merken ja beetje jammer.

sxesven
Zeer voor te porren met die line-up, ff kijken of ik kan alleen want mijn vrouw is rond die tijd uitgerekend...

Tevens:

http://i.imgur.com/694jJZS.jpg

3" CDr / 10 stuks

sendotsklin
Hebben!!!!

sxesven
s-i:

a gerogerigegege singles compilation cd as well as other reissues will come on vis-a-vis
new material will be released by another label.

Linus Van Pelt
sxesven schreef:
Zeer voor te porren met die line-up, ff kijken of ik kan alleen want mijn vrouw is rond die tijd uitgerekend...

Gefeliciteerd alvast(wel erg vroeg maar ach) en ja die lineup is zeker goed. Ik heb al een slaapplek geregeld

sendotsklin
sxesven schreef:
s-i:

a gerogerigegege singles compilation cd as well as other reissues will come on vis-a-vis
new material will be released by another label.

http://a.fod4.com/images/GifGuide/dancing/1tumblr_lgp6q5NhE21qcjtu8o1_500.gif

sxesven
oh, vandaag gordon ashworth in utrecht, kom ik ook lekker laat achter

Sietse
Daar was ik net...

Was wederom erg goed.

Sietse
Tape gekocht, zijn plaat was helaas samen met veel andere spullen van hem in Athene gejat

jeko

Linus Van Pelt
Zag de fotos van gordon ashworth langskomen en toen had ik ook iets van waarom wist ik dit niet, was bijna nog gegaan naar noiserfest in kortrijk maar er kwam iets tussen dus heb hem twee keer gemist. Ik heb hem gelukkig nog wel toen als Oscillating Innards in Tilburg gezien

Sietse
Ik had hem al twee keer eerder in Amsterdam geboekt voor shows (waarvan een keer bij mij thuis) dus kon het deze keer, terwijl het mij niet lukte om ook een Amsterdam show te regelen, toch niet missen.

Nou ja, hij zal in 2015 vast weer naar Europa komen, hou ik iedereen hier wel op de hoogte als er een show in Nederland bij zit.

sxesven
sxesven schreef:
Als we dan toch bezig zijn, volgend jaar deze op Bored Bear, momenteel druk bezig met de opnames

(afbeelding)

Zou oorspronkelijk een C70 worden op Plague, maar Mark wilde graag iets van Panic uitbrengen dus komt in plaats daarvan als CDr op zijn label

Out now

Bored Bear Recordings | The Bear Got Bored Enough… - boredbear.wordpress.com

sxesven

heerscht!

sendotsklin
Geniaal!

sendotsklin

wat word ik hier toch blij van

Sietse
ik vroeg het me al zo lang af...waarom is er geen samenwerking tussen die mannen.
Twee van Japans meeste interessante gitaristen met een van de beste drummers ter wereld...

Als hier een release vanuit komt koop ik hem direct.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:42 uur

geplaatst: vandaag om 02:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.