MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Laatst bekeken film

zoeken in:
https://www.moviemeter.nl/images/cover/0/145.jpg?cb=1441796362

Ik heb deze nooit gedurfd te bekijken. Het was eindelijk zover.

Koenr schreef:
(afbeelding)

Herziening in de bios.

Haha, ik twijfelde tussen deze en die van jou om te kijken zostraks. Dat wordt The Shining morgen, dus.

Enjoy! Veel memorabele scenes, toffe muziek en één van Nicholson's meest iconische rollen.

Koenr schreef:
Enjoy! Veel memorabele scenes, toffe muziek en één van Nicholson's meest iconische rollen.

Sweet, hetzelfde als The Exorcist dus. Behalve van Nicholson, dan.

Jep. Suspiria er nog achteraan en je hebt mijn 3 favo (Westerse) horror-classics wel gehad.

Koenr schreef:
Jep. Suspiria er nog achteraan en je hebt mijn 3 favo (Westerse) horror-classics wel gehad.

Geen Rosemary's Baby? Die heb ik persoonlijk een flink stuk hoger zitten dan The Exorcist.

Nope, daar vond ik een stuk minder aan.

Het is echter lang geleden dat ik die zag, dus ik zou hem eens moeten herkansen, wellicht kan de film zich dan ook bij dat rijtje voegen.

Verder maken Yabu no Naka no Kuroneko en Hausu mijn top 5 af.

Denk dat ik The Conjuring ook ga checken. Zelfde regisseur als Saw, wat me eerst een zaagfilm leek. Echter viel die bij het bekijken enorm mee, erg intelligente film

Mijn brein gisteravond sluit niet aan op die van vanavond

https://www.moviemeter.nl/images/cover/0/500.jpg?cb=1362957975

Echt mooie vertolkingen van 80's hits in The Singing Club. Aandoenlijk verhaal ook.

ohmusica
Bloody Nose, Empty Pockets (2020) - MovieMeter.nl

Stamgasten beleven de laatste uren van een achteraf bar in Las Vegas die definitief haar deuren gaat sluiten. Nog eenmaal wordt het kroegleven in allerlei toonaarden bezongen. En waar moeten ze straks hun toevlucht gaan zoeken?

ohmusica
Silence of the Tides (2020) - MovieMeter.nl

Prachtige documentaire over het Waddengebied, opvallend genoeg was vooral het geluid (3D) een sterke troef. (dolby atmos/bioscoop).

Gast
geplaatst: vandaag om 09:17 uur

geplaatst: vandaag om 09:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.