MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Laatst bekeken film

zoeken in:

En ze zijn weer weg...

The People under the Stairs (1991)

ZAP! schreef:
En ze zijn weer weg...

The People under the Stairs (1991)

Staat er anders nog altijd vol mee. Volgens mij gaat het niet helemaal goed aan jouw kant

Op dit moment zie ik er slechts 2. Zonder iets te veranderen zag ik laatst dus gewoon alles. Maar het zij zo...

https://www.moviemeter.nl/images/cover/94000/94632.jpg?cb=1411366986
Even zin in een filmpje. Liefst iets om NIET intelectueel gestimuleerd te worden. Vond deze op een usb-stick die hier al maanden in de lade ligt. (de rest, zo'n 20 films, was gedubd in italiaans.
Hersenloos tijdverdrijf vol met moraal. 2.5/3*

dix
The Lighthouse, IFFR
Bizonder, twee acteurs, gedraaid in zw/w en op normaal formaat. Beetje over de top, wel onderhoudend.

https://www.moviemeter.nl/images/cover/1124000/1124633.jpg?cb=1571863636

IFFR: super intense film. Geweldig acteerspel bovendien.

dix
Ik las dat de maker ervan cineast wilde worden nadat hij La Haine had gezien. Dat is een serieuze aanbeveling.

dix
MRDammann schreef:
(afbeelding)

IFFR: super intense film. Geweldig acteerspel bovendien.

Flikken Paris er werd een stuk harder gerend .

Ik vond 'm zeker OK, maar dit wordt geen klassieker.

dix schreef:
(quote)

Flikken Paris er werd een stuk harder gerend .

Ik vond 'm zeker OK, maar dit wordt geen klassieker.

Nee, eens. Ik vond het absoluut een geweldige film en reuze spannend, maar het heeft niet de eeuwigheidswaarde die La Haine bijvoorbeeld wel heeft.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:38 uur

geplaatst: vandaag om 13:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.