MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Laatst bekeken film

zoeken in:

Anomalisa. Ik vond 'm

Kronos schreef:
Anomalisa. Ik vond 'm
Ik had er aanvankelijk helemaal geen zin in, toen ie net uit was, de animaties / figuren stonden me niet aan. Daar ben er wel van teruggekomen.

Meerwaarde is ook de stem van David Thewlis (JJ Leigh had ik niet eens herkend... en Tom Noonan als everyone else ).

Rohmer

JA. Bij deze film was het creepy om te merken hoeveel ik op het hoofdpersonage lijk. Irritant, want ik vond haar bij wijlen onuitstaanbaar. Toch, dit is wel mijn favoriet tot nu toe van hem, maar ik zag er pas drie.

Ja ik vind het ook heel knap hoe hij vervelende of zelfs onuitstaanbare personages toch herkenbaar en sympathiek kan maken.

on-topic, laatste 50-jaar IFFR retrospectief filmpje:
https://www.moviemeter.nl/images/cover/1123000/1123307.jpg

GrafGantz schreef:
(afbeelding)

Haha, ik was even afgeleid en meende in het topic just a joke te zitten. 'Weer eentje die ik niet snap' dacht ik bij het zien van die filmposter.

Kronos schreef:
(quote)

Haha, ik was even afgeleid en meende in het topic just a joke te zitten. 'Weer eentje die ik niet snap' dacht ik bij het zien van die filmposter.

Dus jij snapt mijn grappen niet?

GrafGantz schreef:
Dus jij snapt mijn grappen niet?

Don't panic. Ik schreef niet; 'weer eentje van Graf die ik niet snap'.

madmadder schreef:
(afbeelding)

Chungking Express, voor het eerst, in de bios.
Fantastisch dat al die films van Wong Kar-Wai nu in de bioscoop draaien, ik hoop er zelf ook nog wel eentje mee pakken.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:41 uur

geplaatst: vandaag om 16:41 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.