MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Laatst bekeken film

zoeken in:

Prachtfilm, idd, Poles Apart (mag jij nu ook voortaan de films kiezen van je vriendin?).

Maar niet bepaald "haunting", zoals de poster suggereert...

ZAP! schreef:
Prachtfilm, idd, Poles Apart (mag jij nu ook voortaan de films kiezen van je vriendin?).

Yep, we zitten qua smaak nu niet bepaald op één lijn, laat ik het zo zeggen.... Dit is één van m'n favoriete films aller tijden, met, ook belangrijk, een geweldige soundtrack, courtesy of one Mr Badalamenti. Moest hier aan denken toen we "Nomadland" aan het bekijken waren. 10x liever Harry Dean Stanton dan types als Momoa of 'the Rock'.

Poles Apart schreef:
10x liever Harry Dean Stanton dan types als Momoa of 'the Rock'.
100x. Nu je 't zegt... binnenkort 'Paris, Texas' maar weer es kijken.

ZAP! schreef:

Niet beklijvend?

Kronos schreef:
(quote)

Niet beklijvend?
Ja, tuurlijk wel, maar ik associeer dat woord eerder met die andere betekenis die veel meer van dat woord uitgaat: "beklemmend" / "(rond)spokend" - da's toch echt wat anders.

Als de nummer 1 uit mijn MoMe-top 10 terug in de bioscoop draait, kan ik dat natuurlijk niet laten schieten ❤️

https://weserv.moviemeter.nl/?url=https://www.moviemeter.nl/images/cover/1000/1134.jpg?cb=1624453003

madmadder schreef:
1,5* en 4*

4 voor de tweede toch?

AOVV schreef:
(quote)

4 voor de tweede toch?

Zeker!

Deze!

En die was echt geweldig! Zo moet een superheldenfilm zijn. Een week eerder zag ik Avengers Endgame en dat was een zeer matige gezapige film. Snyder’s JL blaast die prutfilm op alle fronten aan gort! En Warner houdt die Josstice league inferieure versie als canon aan.....wat een stoethaspels.

https://www.moviemeter.nl/images/cover/1136000/1136979.jpg?cb=1624352731

madmadder schreef:
(afbeelding)
En, was het wat? Heb ooit 'Rubber' van hem gezien, maar kon me niet 100% overtuigen.

ZAP! schreef:
(quote)
En, was het wat? Heb ooit 'Rubber' van hem gezien, maar kon me niet 100% overtuigen.

Ja hoor, zeker leuk. Ik vond Deerskin van vorig jaar leuker, maar nog steeds erg vermakelijk, alleen al vanwege alle absurde shit die Dupieux telkens weer verzint.

madmadder schreef:
Ja hoor, zeker leuk. Ik vond Deerskin van vorig jaar leuker, maar nog steeds erg vermakelijk, alleen al vanwege alle absurde shit die Dupieux telkens weer verzint.
Ik ga nog es wat trailers checken dan, wie weet...

GrafGantz schreef:
M'n 12e Woody Allen, en tot nog toe de beste die ik gezien heb.

(afbeelding)

Indrukwekkende cast ook, blijkbaar!

ZAP! schreef:
(afbeelding)

Niet door te komen, heb echt met heel veel moeite het einde weten te halen. Ik hoop dat jij er meer plezier aan hebt beleefd

Gast
geplaatst: vandaag om 23:05 uur

geplaatst: vandaag om 23:05 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.