menu

Overig / Algemeen / Laatst bekeken film

zoeken in:
Mssr Renard
ZAP! schreef:
(quote)
En, bevallen?

Erg fijn. Grappig en iets ook op lang over na te praten. Ik ben geen filmkenner en ik weet ook nooit wie de acteurs zijn, maar de vrouw die de vrouw van Finkers speelt (Gedda) is erg goed en ook erg mooi (aantrekkelijk).

Nb: mijn vrouw blijft mooier natuurlijk

Da's Johanna ter Steege, ook afkomstig uit dezelfde streek als Finkers. Enigszins wereldberoemd toch wel vanwege haar rol in Spoorloos (1988), gebaseerd op het boek 'Het Gouden Ei'.

Leuk trivium dat ik zelf ook niet wist: Stanley Kubrick vond Johanna ter Steege de beste actrice in de wereld toen hij haar castte voor de film Aryan Papers. Hij verkoos haar boven Julia Roberts die door de studio's naar voren was geschoven. De film werd overigens nooit gemaakt daar Steven Spielberg's film Schindler's List ook zou uitkomen. Ter Steege werd wel betaald voor de rol.

jordidj1 (moderator)
Shrek 1 t/m 4

jordidj1 schreef:
(afbeelding)

wtf did I just watch

Taxi Driver, maar dan anders

jordidj1 (moderator)
GrafGantz schreef:
(quote)

Taxi Driver, maar dan anders

Joker, maar dan een andere setting

jordidj1 schreef:
(quote)

Joker, maar dan een andere setting

Die heb ik nog niet gezien, ik zit nog vast in de swinging 60's

Gast
geplaatst: vandaag om 02:37 uur

geplaatst: vandaag om 02:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.