MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Laatst bekeken film

zoeken in:

Boer K
Bezig met (nu ff gepauzeerd):https://www.moviemeter.nl/images/cover/1140000/1140366.jpg?cb=1638729114
Op 't eerste gezicht dacht ik Christian Bale te herkennen, maar het blijkt toch echt Benedict Cumberbatch te zijn... Tot dusver onderhoudende film.

Twee films gezien. Waarvan een mijn laatste bioscoopbezoek van dit jaar. Maar wel echt een fantastische film om het filmjaar dan mee af te sluiten!

https://www.moviemeter.nl/images/cover/1141000/1141068.jpg?cb=1638972375

https://www.moviemeter.nl/images/cover/3000/3502.jpg?cb=1370454693

Doen jullie films per jaar?

luigifort schreef:
Alleen GrafGantz volgens mij...?

luigifort schreef:

Ik ben al een jaar of 5-6 de toplijsten per jaar van MoMe aan het afwerken. Nou ja, alleen alles wat me interessant lijkt en ik nog nooit gezien heb. Ooit begonnen met 1930 (grofweg de start van de films met geluid) en ondertussen dus 61 jaar verder

/edit: september 2016 begonnen zie ik, met deze film: All Quiet on the Western Front (Film, 1930) - MovieMeter.nl

Wat was het beste jaar?

luigifort schreef:
Wat was het beste jaar?

1929

GrafGantz schreef:
...Ooit begonnen met 1930 (grofweg de start van de films met geluid) en ondertussen dus 61 jaar verder
Dan heb je toch wat moois (o.a.) gemist. Niet dat ik zelf zo actief aan het kijken ben van de oudjes, maar het zou wel moeten.

ZAP! schreef:
(quote)
Dan heb je toch wat moois (o.a.) gemist. Niet dat ik zelf zo actief aan het kijken ben van de oudjes, maar het zou wel moeten.

Als ik m'n huidige project heb afgewerkt ga ik me sowieso verder oriënteren. Wat betreft niet Engelstalige films ben ik pas gestart in 1960 dus ook daar heb ik nog het nodige in te halen. Maar ik was bang dat als ik dit project te breed aan zou pakken ik de motivatie zou missen om het ook daadwerkelijk af te maken

GrafGantz schreef:
...Als ik m'n huidige project heb afgewerkt ga ik me sowieso verder oriënteren. Wat betreft niet Engelstalige films ben ik pas gestart in 1960 dus ook daar heb ik nog het nodige in te halen. Maar ik was bang dat als ik dit project te breed aan zou pakken ik de motivatie zou missen om het ook daadwerkelijk af te maken
Het zou niet wat voor mij zijn, maar toch: straf bezig.

Jan uit Berlijn
Ik zou bijna 90 jaar terug beginnen. Als je voor humor valt uiteraard.

The Wonderful Insults of Groucho Marx - YouTube

Jan uit Berlijn schreef:
...Als je voor humor valt uiteraard...
Dat soort humor, bedoel je. Ik heb er een paar bekeken / geluisterd, maar die grappen lijken wel ouder dan 90 jaar. En dan 7 minuten aaneengesloten.

-edit- maar veel plezier ermee! Zelf kan ik flauwe humor wel es waarderen, maar dan toch liever dat vertrouwde '80s spul.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:18 uur

geplaatst: vandaag om 19:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.