MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Laatst bekeken film

zoeken in:

GrafGantz schreef:
(afbeelding)
Zeventje maar?

ZAP! schreef:
(quote)
Zeventje maar?

Ik dacht al, waar blijft Mr. Perfect Score

Vreemd genoeg scoren alle Guest-geregisseerde films die ik heb gezien (3 stuks) een 3,5*. Als ik moet kiezen vind ik dit net de minste van de 3:

1. Best in Show
2. A Mighty Wind
3. Waiting for Guffman

Zal vast geen toeval zijn dat dit ook de volgorde is waarin ik ze gezien heb. Hoewel de onderwerpen behoorlijk verschillend zijn is de algemene sfeer toch wel vergelijkbaar, dus na verloop van tijd is de verrassing er toch een beetje af.

Grappig trouwens om David Cross in een heel klein rolletje te zien. En ik wil nu heel erg graag een Wallace Shawn action figure

Gisteravond:

https://weserv.moviemeter.nl/?url=https://www.moviemeter.nl/images/cover/340000/340919.jpg?cb=1601833400

De sketchshow van Key & Peele vind ik beter, maar toch wel genietbaar - al is het maar om de onnozelheid.

AOVV schreef:
De sketchshow van Key & Peele vind ik beter

A.A. Ron.

GrafGantz schreef:
Ik dacht al, waar blijft Mr. Perfect Score
Het gaat mij niet zozeer om de verrassing, maar om de invulling, qua script en acteerwerk - en daar valt 0 komma niets op af te dingen!
GrafGantz schreef:
Grappig trouwens om David Cross in een heel klein rolletje te zien.
"I've been coming to this circle for about five years, and measuring it. The diameter and the circumference are constantly changing, but the radius stays the same. Which brings me to the number 5. There are five letters in the word Blaine. Now, if you mix up the letters in the word Blaine, mix 'em around, eventually, you'll come up with Nebali. Nebali. The name of a planet in a galaxy way, way, way... way far away. And another thing. Once you go into that circle, the weather never changes. It is always 67 degrees with a 40% chance of rain."

GrafGantz - deze twee zijn er ook nog, trouwens, met eenzelfde opzet:

For Your Consideration (2006)
Mascots (2016)

De laatste kreeg van mij slechts ***, dus Mr. Perfect Score ben ik niet (meer)... veel minder qua grappen en personages, en Chris O'Dowd vind ik gewoon geen fijne komedie acteur. Maar ik wil 'm nog wel weer es checken, want ik moest 'm op een klein schermpje met koptelefoon ervaren.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:28 uur

geplaatst: vandaag om 05:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.