MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Laatst bekeken film

zoeken in:

https://pisces.bbystatic.com/image2/BestBuy_US/images/products/6515/6515748_sd.jpg

Erg leuk gedaan. De entree van Batman is hilarisch, net als zijn eerste gevecht. Verder absoluut een aantal geweldige one-liners en grappen. Geen idee wie de stevige en zwarte....pardon, dame van kleur Green lantern was.....een diversity aftikker die slechts om die reden er in is gestopt. Ook vertelde een character dat bazinnetje ging trouwen....en je ziet dat het met een andere vrouw is.....yay, nog een diversity aftikker gehad. Bleef gelukkig beperkt daarbij en verstoorde de rest niet.

Mssr Renard schreef:
De slechtste film die ik ooit heb gezien.

(afbeelding)

Geen hoogvlieger inderdaad (idee is goed, uitwerking minder, hier op 3*) maar met zo'n statement kan ik niet anders concluderen dat je nog niet zo heel veel films gezien hebt. Probeer anders deze eens: The Room (Film, 2003)

Mssr Renard
GrafGantz schreef:
(quote)

Geen hoogvlieger inderdaad (idee is goed, uitwerking minder, hier op 3*) maar met zo'n statement kan ik niet anders concluderen dat je nog niet zo heel veel films gezien hebt. Probeer anders deze eens: The Room (Film, 2003)

Ik kreeg deze aangeraden. Ik dacht dat het een comedie zou zijn met kritiek op onze 'domme' manier van leven. Datcwas het uiteindelijk ook, maar ik vond het erg slecht uitgewerkt. Heel goedkoop, alleen maar seksgrappen. Sommige ideeen in de film waren goedgevonden, maar niet goed uitgewerkt. Uiteindelijk gewoon heel veel plat vermaak. Niet zoiets geweldigs als Twelve Monkeys om maar iets te noemen.

Gast
geplaatst: vandaag om 06:23 uur

geplaatst: vandaag om 06:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.