Overig / Algemeen / Laatst bekeken film
zoeken in:
2
Onweerwolf
geplaatst: 29 september 2020, 17:50 uur
In mijn queeste om alle Top 250 IMDB films te hebben gezien nu ongeveer aangekomen bij het laatste segment; films die me totaal niet trekken: mafiafilms, superheldenfilms, tekenfilms, films met poppen, musicals en charlie chaplin bagger. Begonnen met The Godfather, die was nog wel vrij aardig te doen.
0
geplaatst: 29 september 2020, 20:49 uur
Onweerwolf schreef:
In mijn queeste om alle Top 250 IMDB films te hebben gezien nu ongeveer aangekomen bij het laatste segment; films die me totaal niet trekken: mafiafilms, superheldenfilms, tekenfilms, films met poppen, musicals en charlie chaplin bagger. Begonnen met The Godfather, die was nog wel vrij aardig te doen.
Had je dat niet beter kunnen indelen door eerder al af en toe een film te kijken uit dat laatste segment?

0
Onweerwolf
geplaatst: 29 september 2020, 21:17 uur
GrafGantz schreef:
Had je dat niet beter kunnen indelen door eerder al af en toe een film te kijken uit dat laatste segment?
(quote)
Op zich wel maar het is dan ook niet zo dat ik mezelf de komende tijd ga dwingen om alleen dergelijke films te kijken. Maar af en toe gooi ik er eentje doorheen. Verder kijk ik gewoon films die ik wil zien maar die staan dan niet in de IMDB top 250.
0
geplaatst: 29 september 2020, 22:54 uur
Onweerwolf schreef:
Verder kijk ik gewoon films die ik wil zien maar die staan dan niet in de IMDB top 250.
Verder kijk ik gewoon films die ik wil zien maar die staan dan niet in de IMDB top 250.
Ja, maar die zijn dan vast niet zo goed

1
Onweerwolf
geplaatst: 29 september 2020, 23:20 uur
Dat klopt natuurlijk. Net als muziek die niet in de Top 2000 staat, dat is ook allemaal kut. 

* denotes required fields.