MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Laatst bekeken film

zoeken in:

Onweerwolf
In mijn queeste om alle Top 250 IMDB films te hebben gezien nu ongeveer aangekomen bij het laatste segment; films die me totaal niet trekken: mafiafilms, superheldenfilms, tekenfilms, films met poppen, musicals en charlie chaplin bagger. Begonnen met The Godfather, die was nog wel vrij aardig te doen.

Onweerwolf schreef:
In mijn queeste om alle Top 250 IMDB films te hebben gezien nu ongeveer aangekomen bij het laatste segment; films die me totaal niet trekken: mafiafilms, superheldenfilms, tekenfilms, films met poppen, musicals en charlie chaplin bagger. Begonnen met The Godfather, die was nog wel vrij aardig te doen.

Had je dat niet beter kunnen indelen door eerder al af en toe een film te kijken uit dat laatste segment?

Onweerwolf
GrafGantz schreef:
(quote)

Had je dat niet beter kunnen indelen door eerder al af en toe een film te kijken uit dat laatste segment?

Op zich wel maar het is dan ook niet zo dat ik mezelf de komende tijd ga dwingen om alleen dergelijke films te kijken. Maar af en toe gooi ik er eentje doorheen. Verder kijk ik gewoon films die ik wil zien maar die staan dan niet in de IMDB top 250.

Onweerwolf schreef:
Verder kijk ik gewoon films die ik wil zien maar die staan dan niet in de IMDB top 250.

Ja, maar die zijn dan vast niet zo goed

Onweerwolf
Dat klopt natuurlijk. Net als muziek die niet in de Top 2000 staat, dat is ook allemaal kut.

Gast
geplaatst: vandaag om 17:37 uur

geplaatst: vandaag om 17:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.