Overig / Algemeen / Mama Appelsap 3FM
zoeken in:
3
geplaatst: 30 mei 2022, 12:42 uur
Bij deze wil ik vast aan jullie allen mijn welgemeende excuses aanbieden, daar ik over een halfuurtje een nummer van Arooj Aftab ga verpesten omdat ik er een mama appelsap in hoor. Sorry lieve mensen! Mocht je toch nieuwsgierig zijn: rond 13.10 uur op 3FM 

1
geplaatst: 30 mei 2022, 14:35 uur
Leuk hoor. Zijn misschien nog wat meer Mama Appelsaps in te ontdekken? Waarom heb... in het begin bv.
0
geplaatst: 30 mei 2022, 20:05 uur
Linkje naar het fragment: https://youtu.be/X_EIHN7ozHI
Waarom je tegenwoordig moet facetimen met de radio is mij een raadsel
Waarom je tegenwoordig moet facetimen met de radio is mij een raadsel

0
geplaatst: 30 mei 2022, 20:23 uur
Liesjemeer schreef:
Bij deze wil ik vast aan jullie allen mijn welgemeende excuses aanbieden, daar ik over een halfuurtje een nummer van Arooj Aftab ga verpesten omdat ik er een mama appelsap in hoor.
Knap gehoord, excuses aanvaard. Ik heb het nummer al ontelbare keren gehoord, maar de mama appelsap is me nooit opgevallen. Bij deze wil ik vast aan jullie allen mijn welgemeende excuses aanbieden, daar ik over een halfuurtje een nummer van Arooj Aftab ga verpesten omdat ik er een mama appelsap in hoor.
Mijn nieuwe favoriet zit in Abla Deme Lazim Olur van Lalalar. Luister maar eens, je hoort hem direct!
0
geplaatst: 30 mei 2022, 21:31 uur
Edgar18 schreef:
Mijn nieuwe favoriet zit in Abla Deme Lazim Olur van Lalalar. Luister maar eens, je hoort hem direct
(quote)
Knap gehoord, excuses aanvaard. Ik heb het nummer al ontelbare keren gehoord, maar de mama appelsap is me nooit opgevallen. Mijn nieuwe favoriet zit in Abla Deme Lazim Olur van Lalalar. Luister maar eens, je hoort hem direct
Hahaha godsamme. Terecht ook dat ze deze name droppen, lekkerding is dat zeg. Hahaha briljant ook deze.
Oke nog één Arooj en dan laat ik het album met rust

: Op de track Inayaat, 40 seconden. “Kutje doet het niet”. Ik ga weer stuk. Deze vrouw heeft dit expres gedaan hoor.
1
geplaatst: 30 mei 2022, 22:16 uur
A dirty mind is a joy forever zullen we maar denken of the sound is in the ear of the listener.
Enne facetime met radio - waarom zou het in "Jobs" name anders Mama "Applejuice" heten?
Enne facetime met radio - waarom zou het in "Jobs" name anders Mama "Applejuice" heten?
0
geplaatst: 31 mei 2022, 00:06 uur
Mjuman schreef:
A dirty mind is a joy forever zullen we maar denken of the sound is in the ear of the listener.
Noem je me nu slim geformuleerd een viezerik?

0
geplaatst: 31 mei 2022, 20:43 uur
Liesjemeer schreef:
Op de track Inayaat, 40 seconden. “Kutje doet het niet”. Ik ga weer stuk. Deze vrouw heeft dit expres gedaan hoor.
Dit zegt ook wel iets over jou hoor Op de track Inayaat, 40 seconden. “Kutje doet het niet”. Ik ga weer stuk. Deze vrouw heeft dit expres gedaan hoor.

Hij is minder duidelijk dan Baghon Main, maar inderdaad, ze zingt het echt.
0
geplaatst: 31 mei 2022, 22:05 uur
We are all viezerik - je wilt niet weten met welke aangepaste tekst van De meeste dromen zijn bedrog ik mijn neefje en nichtje laat meebrullen - pedagogisch volkomen onverantwoord of Coldplay - Viva la Vida ("en als echte Sinterklaas, was ik iedereen de baas, stopte alle klojo's in de zak, verscheepte hen met groot gemak").
Nee dan de echte tekst van Wasmasjien - Trafassi of Het feestje bij de buurvrouw van een Surinaams ensemble ("maar ik kreeg geen stukje van het lekkere vlees"). A propos Mama appelsap, ik vind lang niet alles geslaagd, soms echt gezocht.
0
geplaatst: 31 mei 2022, 22:15 uur
Of wat te denken van de volgende vunzigheid in zogenaamde kleutermuziek?
Ik wil jou, jij wil mij
Ik weet een plekje waar ze
Ons niet vinden
Jij mag me verslinden
Doe het héél zachtjes
Geen kreetjes en geen lachjes
Héél zachtjes
Ik wil jou, jij wil mij
Ons niet vinden
Jij mag me verslinden
Doe het héél zachtjes
Héél zachtjes
1
geplaatst: 1 juni 2022, 06:16 uur
Iig een mooie reden om Arooj Aftab te draaien op 3fm 
Deze is ook mijn favoriet. Het moeten wel vrienden zijn van Barry, want ik geloof echt niet dat ze daar iets anders zingen

Edgar18 schreef:
Mijn nieuwe favoriet zit in Abla Deme Lazim Olur van Lalalar. Luister maar eens, je hoort hem direct!
Deze is ook mijn favoriet. Het moeten wel vrienden zijn van Barry, want ik geloof echt niet dat ze daar iets anders zingen

0
geplaatst: 1 juni 2022, 09:07 uur
Poek schreef:
Ik wil jou, jij wil mij
Ons niet vinden
Jij mag me verslinden
Doe het héél zachtjes
Héél zachtjes
Ik wil jou, jij wil mij
Ons niet vinden
Jij mag me verslinden
Doe het héél zachtjes
Héél zachtjes
Haha ja k3 is te gek. Geile gertje heeft daar z’n “stempel” goed opgedrukt

0
geplaatst: 1 juni 2022, 10:06 uur
Dat was wel hun eerste single, toen de doelgroep nog niet kleuters waren.
0
geplaatst: 1 juni 2022, 16:10 uur
Titmeister schreef:
Doen ze ook niet Deze is ook mijn favoriet. Het moeten wel vrienden zijn van Barry, want ik geloof echt niet dat ze daar iets anders zingen
. Ze zingen letterlijk: Atma Bari Atma (vertaald: Don't Lie, Oh No, Don't Lie)
1
geplaatst: 1 juni 2022, 16:15 uur
Arrie schreef:
Dat was wel hun eerste single, toen de doelgroep nog niet kleuters waren.
De tweede, de eerste heette "wat ik wil", met daarin o.a. onderstaande:Dat was wel hun eerste single, toen de doelgroep nog niet kleuters waren.
Wat ik wil, wat ik wil, wat ik wil
Is een kick die mij vanbinnen raakt
Wie neemt mij mee ver van hier
Wie maakt mij stapelgek en helemaal dronken
Wat ik wil, wat ik wil, wat ik wil
Is een man die mij waanzinnig maakt
Die mij ontroert en ontvoert
Sla ik aan de haak
Ik wil geen tijd verliezen
Ik wil genieten van elk moment
Ja, ik wil van alles proeven
Ik word zo graag verwend
Ben benieuwd of ze deze nog wel eens live doen

1
geplaatst: 1 juni 2022, 17:43 uur
Edgar18 schreef:
. Ze zingen letterlijk: Atma Bari Atma (vertaald: Don't Lie, Oh No, Don't Lie)
(quote)
Doen ze ook niet
. Ze zingen letterlijk: Atma Bari Atma (vertaald: Don't Lie, Oh No, Don't Lie) Ik voorzie nou dat Barry Atsma de wenkbrauwen doet fronsen als ie zich voorstelt in Turkije

1
geplaatst: 1 juni 2022, 21:29 uur
Alles goed en wel, maar zo kom je er ook achter dat dat Lalalar echt toffe muziek is! Dank voor de omslachtige tip! 

1
geplaatst: 1 juni 2022, 22:19 uur
Fathead schreef:
Alles goed en wel, maar zo kom je er ook achter dat dat Lalalar echt toffe muziek is! Dank voor de omslachtige tip!
Hele toffe muziek, mooi dat de mama appelsap je op het spoor heeft gezet.Alles goed en wel, maar zo kom je er ook achter dat dat Lalalar echt toffe muziek is! Dank voor de omslachtige tip!
* denotes required fields.