MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Schilderen en tattoo's

zoeken in:
Na het topic 'Tekenen' nu dan ook maar 'Schilderen'. Ik heb me er maar een paar keer aan gewaagd. Gisteren kwam ik nog twee oude 'dingetjes' tegen en in een passe-partout vind ik ze nog wel tot hun recht komen.

https://i.ibb.co/fqNynXN/two-old-mini-paintings-crop.jpg

Later kom ik met misschien nog een paar. Het was puur voor de lol, deze bezigheid, en het was heel erg leuk om te doen. Maar of het er nog weer es van komt is zeer de vraag... bij mij kan de drempel erg hoog zijn.

En wie volgt?

TorresKiara
Hoi, ik wil mijn eerste tatoeage laten zetten, maar ik ben een beetje nerveus en weet niet waar ik moet beginnen. Heeft iemand tips voor een goede plek om te starten?

Deranged
Om en nabij de schaamstreek vind ik altijd wel wat.

Ben op zich niet de grootste tattoo fan en ga er trots op dat ik er zelf geen heb maar bij een blote vrouw kan het wel wat hebben dus zou zeker ook het erotische aspect mee laten wegen.

Deranged
Zou wel een leuk topic kunnen zijn voor de personen dit aangaande.

Lijkt me wel leuk om te lezen.

Zo van wat was het exacte moment voor jou dan.

Dat je zei en nou neem ik een taato.

Onweerwolf
Dit topic heeft wel een vreemde combinatie van onderwerpen.

Ik vind tats trouwens echt verschrikkelijk lelijk maar schilderijen kan ik vaak best waarderen.

Deranged
Vandaag de dag toch erg de tendens van ik wil een tat too.

Nadat je iedereen om je heen met eentje had gezien.

De een pullt ‘m wel beter af dan de ander zoveel is zeker.

Voor mij geen tat dus maar ben wel van de visuele expressie door middel van afbeeldingen.

Doe dat zelf dan liever door middel van shirts bijvoorbeeld zo kan ik telkens blijven verrassen met iets anders en blijven evolueren daarin.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:30 uur

geplaatst: vandaag om 08:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.