MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Overig / wvzttk.

zoeken in:
Soms kom je wat tegen dat je graag even zou delen in een topic op MuMe, de site waar je dagelijks rondhangt en zowaar een sentiment voor ontwikkeld hebt. Zo vergaat mij dat althans. Maar dan blijkt er geen topic te zijn waar het past...

Barbapapa; in de Van Dale, voor wie soepel of flexibel is; - nos.nl

Ik hoop dat de crew barbapapa wil zijn met dit wat uitzonderlijke nieuwe topic. Plaats hier dus wat jou onlangs opviel op het internet, in het nieuws of waar dan ook dat niet direct met muziek te maken heeft. Zo lang het maar niet politiek of religie wordt, hè...

Nest gekraakt en nog geen broedpartner: het zit webcammende visarend niet mee - nos.nl.

Ik wist niet dat visarenden konden webcammen.

Verder uit dat artikel: "Gans, je mag broeden. Maar waarom nou uitgerekend op dit nest, denk ik dan", verzucht boswachter Harm Blom tegen regionale omroep Rijnmond.

"Ze heeft een grote bek. Het is wel een doorzettertje", zegt Blom. "Maar het is ook wel een beetje een domme gans. De boommarter komt ons helpen. De laatste week al drie keer. Die vreet haar eieren op." nog een keer Heerlijk, zo'n anti-ganzeneieren boswachter.

Bedankt, NOS, dat kon ik wel even gebruiken.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:36 uur

geplaatst: vandaag om 23:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.