MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Pomme & Kelly

zoeken in:
Jaja deze 2 dames (meiden) doen mee aan Gidols!! En hoe?
Kijk hoe deze dames hun liederen omzetten in een geweldig optreden. Vind ze echt wel grappig!

Lay my love on you

Because i got high

Caught up

Ka-ChingNo Matter

Not a girl yet..

One thing

Quit playing games..

Respect

That don't impress..

Toxic

Bron:
http://www.nos.nl/nosjournaal/artikelen/2006/3/21/210306_gidols.html

Yak
Ik zag een stukje 'Respect' bij volgens mij DWDD, bloody hilarisch!

Werd er via IRC op attent gemaakt. Vind het maar TV humor.

Grappig ja, maar journaal waardig...?

Twee dagen na het openen van de site ontving Ben Petro een mailtje van de business manager van Google: "Great idea - thanks very much for promoting Google Video".

Zo'n reactie is dan wel weer journaal waardig vind ik.

Kos
Die grietjes zijn hardstikke gek .

En dat is?

Ik ben ook aan het playbacken geslagen.. of ik dat laat zien...is een tweede...misschien op hyves.

Electro_
Ik zag ze bij Editie NL van de week. Toxic is wel érg idioot.

HiLL schreef:
(quote)

En dat is?

Humor voor mensen die vinden dat Man Bijt Hond boeiende televisie oplevert.

Oh ok. Ja dat programma vind ik niet leuk meer. Oorspronkelijk Belgische he?

Allmusic
Als je één clipje gezien hebt, heb je ze allemaal gezien, toch maar even de Nederlandse meisjes naar de finale stemmen.

Electro_
En met 91% tegen 9% lijken ze wel te winnen!

dutch2

Wat een stelletje mafketels. Respect en Toxic zijn erg leuk, de rest is inderdaad een beetje inwisselbaar. Vooral leuk om te zien dat ze er zelf zoveel lol in hebben.

Allmusic schreef:
Als je één clipje gezien hebt, heb je ze allemaal gezien, toch maar even de Nederlandse meisjes naar de finale stemmen.

En zo te zien gaan ze die winnen.

Ze staan inmiddels in de finale, dus dat wordt stemmen.

Electro_
Er zijn trouwens ook geweldige filmpjes van mensen die zitten te 'swingen' op nummers van Daft Punk, en ook 2 jongens die met een motorhelm op Robot Rock nadoen met een gitaar en keyboard. Geweldig

Yak
Pomme & Kelly hebben gewonnen!

Verstandig als ze zijn hebben ze besloten er gelijk een punt achter te zetten omdat de media-aandacht nogal uit de hand is gelopen, en ze achterna worden gezeten door de meest leipe fanboys.

Inderdaad, alleen al die reacties van al die gasten uit de hele wereld op hun website

Leuk voor ze dat ze hebben gewonnen. Ik heb alleen die van 'Respect' gezien en die was echt heel erg leuk.

Onderhond schreef:

Humor voor mensen die vinden dat Man Bijt Hond boeiende televisie oplevert.

Dat doet het ook. Dat gezeik van 'Ons kent ons' is geen reet aan, maar als ze bij mensen aan tafel gaan zitten, dat vind ik top tv.

LOL. Altijd stoppen op je hoogtepunt. Vond de filmpjes echt geniaal. Zeer terecht dat ze gewonnen hebben.

En nu zijn de filmpjes offline.

Jammer. Ik zag het een dag of 2 geleden bij DWDD. Had er nog nooit van gehoord, maar het zag er wel vrij briljant uit.

Als iemand ze nog ergens heeft...

dutch2
Paalhaas schreef:
En nu zijn de filmpjes offline.

Behalve Respect.

Yak
Dat was ook de enige écht leuke.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:49 uur

geplaatst: vandaag om 23:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.