MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Schrijvende muziekfreaks gezocht!

zoeken in:
Hoi allemaal,

Een tijdje geleden ben ik een eigen rock-website begonnen: http://www.klankenkoorts.tk. Helaas is deze een tijdje geleden gehackt, vandaar dat er nu niet zo heel veel meer op staat. We zijn hard bezig om het te repareren. (Er komt ook een .com- of .nl-domein aan.)

Intussen ontvangen we erg veel promo's en interview-aanbiedingen. Aangezien hier op musicmeter.nl altijd erg veel mensen hun mening kwijt willen over muziek, dacht ik dat er misschien wel mensen zijn die willen helpen met recenseren (cd's, dvd's en concerten) en interviewen. Het gaat voornamelijk om rock/metal.

Interesse? Stuur even een mailtje!

Groetjes,
Myrna Fraters ([email protected]).

Ik ben jammer genoeg niet van de rock anders had je mijn hulp

Bob Cremers
Ik zal je wel willen helpen Myrna ?

Hoi Bob,

Leuk dat je wilt helpen! Kun je misschien even een mailtje sturen naar het bovenstaande adres? Dan heb ik je e-mailadres..

Groetjes, Myrna.

Review Metallica - Ride The Lightning
Door Bob Cremers

Call Of Ktulu een leuk nummer

5 sterren.

Sietse
lol

Haha

Zijn er echt niet meer mensen..?

Sorry Myrna, ik ben niet zo'n specifieke rockluisteraar...

Aan wat voor rock/metal platen moet ik dan denken? Mainstream of neem je ook de minder populaire en toegankelijke genres mee?

Mainstream (voor zover je dat zo kunt noemen), maar zeker ook minder populaire genres! We krijgen ook promo's van onbekende bands, en die moeten natuurlijk ook gerecenseerd worden...

Gast
geplaatst: vandaag om 10:12 uur

geplaatst: vandaag om 10:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.