MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Keiper

zoeken in:
Ik zoek me een acoustische of semi-acoustische gitaar aan te schaffen en heb er op e-Bay goedkope gezien van het merk Keiper (made in China).

Het zijn goedkope instrumenten die geen Fender-kwaliteit afleveren, maar ze zouden wel degelijk zijn en goede prijs/kwaliteit leveren. Ideaal voor een beginner.

Wie kent dit merk en/of heeft er één en kan me er meer over vertellen?

Joy
ken ik nie

xou iig niet besparen als ik een gitaar zou kopen, je kan beter doorsparen en een kopen die wel van kwaliteit is en wel goed klinkt, ipv 2 keer geld uit te geven

Een tweetal weken gelden heb ik me voor 63,50 euro (excl verzendingskosten) een (nieuwe) electro-acoustische gitaar van Keiper (model 77 BKS)aangeschaft en ik ben er tot nu toe erg tevreden over.
Mooie gitaar met een mooie klank.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:51 uur

geplaatst: vandaag om 23:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.