MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Scriptie

zoeken in:
Hey allemaal!

Ik ben bezig met mijn afstudeerscriptie en om meer inzicht te krijgen in de doelgroep heb ik een enquete gemaakt. Ik ben nieuw hier, ik weet het , maar wou toch zo brutaal zijn om te vragen of jullie eventjes tijd hebben om het voor mij in te vullen!
De link is:
http://www.studentenonderzoek.com/?qid=21552&ln=ned

Alvast bedankt!
Groetjes Paula

ingevult

Glurp schreef:
ingevult

foudloos?

Relax
lebowski schreef:
(quote)

foudloos?

Oh erg heh.. een t inplaats van d, damn man, daaamn...

Dankjulliewel!!

lebowski schreef:
(quote)

foudloos?

Da's -1 op het rapport!

Ook net de vraagjes ingevuld trouwens.

sq
Voordat ik me als doelgroep (voor wat?) laat leeglopen ben ik wel nieuwsgierig naar waar je scriptie over gaat en wat je studierichting is. Mogelijk stimuleert dat ook anderen tot invullen. Heeft het uberhaupt met muziek te maken?

Arno schreef:
(quote)

Da's -1 op het rapport!

Ook net de vraagjes ingevuld trouwens.

-5 voor een journalist in wording.

Alles net ingevuld, maar voor mij leek het eerder een poging tot het promoten van een festival, en via deze enquête tracht je te weten komen wat men van de prijs, de locatie, de line-up,... vind. Dat denk ik toch aangezien je maar een user van deze site bent sinds gisteren.

Relax schreef:
Oh erg heh.. een t inplaats van d, damn man, daaamn...

Och, erg, blijkbaar wel een gevoelig punt

Ja is allemaal erg scherp opgemerkt, vooral van Comrade
Ik doe een onderzoek naar het Headway Festival, ben bezig om een advies uit te brengen voor verbeteringen. Vandaar dit onderzoek, kijken wat mensen weten van het festival en wat ze ervan vinden Dit doe ik voor mijn laatste jaar voor de opleiding Management, Economie en Recht.

Het klopt ook dat ik pas sinds gisteren lid ben, inderdaad om deze enquete te droppen, want wil een zo groot mogelijk bereik hebben en had nog niet eerder van dit forum gehoord (jah jah ik schaam me al ) pas toen ik ging googlelen .

groetjes

Als student zou ik ook graag slagen met goede resultaten, en zou ik ook graag hebben dat mensen mij helpen in mijn eindwerk. Dus ik heb dit zo eerlijk mogelijk ingevuld, waarschijnlijk net als vele anderen. Ik heb niet gezegd dat dit geen slechte zet is, integendeel. MuMe is een verzameling van muziekliefhebbers, en progressive is een van de genres dat hier wordt gewaardeerd. Liefhebbers van het genre hebben nu kennis gemaakt met het Headway Festival.

Ik wens je nog het beste met je studies.

Thanx Comrade

Gast
geplaatst: vandaag om 05:00 uur

geplaatst: vandaag om 05:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.