Overig / Algemeen / Kerst/Nieuwjaar-topic
zoeken in:
0
geplaatst: 25 december 2007, 12:11 uur
Fijne dagen iedereen en prop jullie jezelf niet te vol 
(Iets in mij zegt dat dit niet correct Nederlands is, enfin, jullie snappen het)
Zo, en nu naar mijn werk

(Iets in mij zegt dat dit niet correct Nederlands is, enfin, jullie snappen het)
Zo, en nu naar mijn werk

0
geplaatst: 26 december 2007, 16:08 uur
Ik wens iedereen gezellige kerstdagen! 
Ik winskje elsenien noflike krystdagen!

Ik winskje elsenien noflike krystdagen!

0
geplaatst: 27 december 2007, 13:31 uur
Gelukkig is die klotekerst voorbij, dus ik wens iedereen een heel fijn 2008. 

0
geplaatst: 27 december 2007, 18:38 uur
Nog een goed "uiteinde" mensen! Laat het weer een goed muziekjaar worden 

0
djeffibrelich
geplaatst: 27 december 2007, 18:42 uur
KampF schreef:
Iedereen een goed nieuw jaar met veel goede albums!
Iedereen een goed nieuw jaar met veel goede albums!
zeker, slechte albums zijn zoooo 2007

happy 2008, iedereen, happy 2008

0
EVANSHEWSON
geplaatst: 28 december 2007, 13:26 uur
Voor iedereen een gezond en voorspoedig 2008, een jaar vol plezier, arbeidsvreugde, familiaal geluk, veel vertier, veel reisplezier, maar vooral : véél muzikaal genot en blijf elkaar hier lekker KRUISBESTUIVEN qua genres en muziekskes...
Voor de VUURWERKFANATEN ; wees voorzichtig daarmee, ik begrijp het niet goed, wij Vlamingen hebben daar absoluut geen traditie in, wij gaan wel naar het vuurwerk kijken dat een gemeente of stad heeft georganiseerd, wij verbranden ons niet aan zelfafgestoken vuurwerk, ik heb daar nog nooit een cent aan uitgegeven en ik ga dat zo houden.
Toch al één reden dat ik blij ben Vlaming te zijn, geen vuurwerk voor mij zulle!
VREDE OP AARDE VOOR IEDER MENS VAN GOEDE WIL
Happy 2008
Voor de VUURWERKFANATEN ; wees voorzichtig daarmee, ik begrijp het niet goed, wij Vlamingen hebben daar absoluut geen traditie in, wij gaan wel naar het vuurwerk kijken dat een gemeente of stad heeft georganiseerd, wij verbranden ons niet aan zelfafgestoken vuurwerk, ik heb daar nog nooit een cent aan uitgegeven en ik ga dat zo houden.
Toch al één reden dat ik blij ben Vlaming te zijn, geen vuurwerk voor mij zulle!
VREDE OP AARDE VOOR IEDER MENS VAN GOEDE WIL
Happy 2008
0
geplaatst: 29 december 2007, 22:17 uur
Beste vrienden van de MusicMeter,
Het afgelopen jaar heeft mij geleerd hoe belangrijk gezondheid is. Daarom wil ik iedere gebruiker van deze pracht site een gezond 2008 toe wensen. Daarnaast hoop ik dat onze oren veel goede muziek te horen krijgen, waar we middels de MusicMeter op gewezen worden.
Het afgelopen jaar heeft mij geleerd hoe belangrijk gezondheid is. Daarom wil ik iedere gebruiker van deze pracht site een gezond 2008 toe wensen. Daarnaast hoop ik dat onze oren veel goede muziek te horen krijgen, waar we middels de MusicMeter op gewezen worden.
0
EVANSHEWSON
geplaatst: 31 december 2007, 09:33 uur
Ik wens Gerards Dream en iedereen een GEZOND 2008; Natuurlijk is gezondheid het allerbelangrijkste, alles begint of eindigt ermee, hoe cliché dit ook moge zijn.
En iedereen veel ontdekkingen in de muziek.
Ik moet erbij zeggen, dat als aanstaande vijftiger het bos steeds onzichtbaarder wordt door de bomen die ervoor staan, ik verklaar mezelf;
In de sixties en seventies was het allemaal makkelijker, je had geen honderd muziekgenres waaruit je voor jezelf het beste kon halen, je was progressief of je hield van meer brave pop, later was je een discokikker of een new waver, een punk, of iemand die van symfonische rock hieldt... het aangeboden muzikale pallet was véél kleiner dan tegenwoordig... en daardoor lees ik hier in de UPDATES méér namen die me echt niets meer zeggen, waarvan ik denk "Hoe bestaat het dat er zovéél artiesten in zovéél genres bestaan?", zovéél artiesten waar ik niet eens het bestaan kon van vermoeden en waarvan het jonge volkje lustig de plaatjes bespreekt, ik vraag me af langs welke kanalen ze die dingen dan leren kennen, vroeger leerde je enkel nieuwe muziek op de radio kennen, zo is het met mij toch altijd gegaan.
En nu, zo af en toe, op aanraden van een Music Meter mede-muziekliefhebber die een beetje mijn smaak heeft, of wiens smaak nogal matcht met die van mij, ontdek ik af en toe nog iets nieuws, maar het gros van nieuwe releases gaat gewoon langs mij voorbij, ik moet me daar gewoon bij neerleggen, ik ben gewoon met vele nieuwe muziek niet meer mee, het aanbod is me vééls te groot geworden, je kunt het simpel weg niet bevatten of bijhouden.
Dàt gevoel krijg ik hier steeds méér en méér.
Als ik de jaarlijst van 2007 bekijk, dan ken ik daar zeker 80 procent niet meer van, en ik vind dat jammer, maar ik wijd dat dan vooral aan mijn leeftijd, het zij zo.
Voor allen een Gelukkig en muzikaal 2008!
Was getekend,
Patrick Ivo Richard
of :
EvansHewson.
En iedereen veel ontdekkingen in de muziek.
Ik moet erbij zeggen, dat als aanstaande vijftiger het bos steeds onzichtbaarder wordt door de bomen die ervoor staan, ik verklaar mezelf;
In de sixties en seventies was het allemaal makkelijker, je had geen honderd muziekgenres waaruit je voor jezelf het beste kon halen, je was progressief of je hield van meer brave pop, later was je een discokikker of een new waver, een punk, of iemand die van symfonische rock hieldt... het aangeboden muzikale pallet was véél kleiner dan tegenwoordig... en daardoor lees ik hier in de UPDATES méér namen die me echt niets meer zeggen, waarvan ik denk "Hoe bestaat het dat er zovéél artiesten in zovéél genres bestaan?", zovéél artiesten waar ik niet eens het bestaan kon van vermoeden en waarvan het jonge volkje lustig de plaatjes bespreekt, ik vraag me af langs welke kanalen ze die dingen dan leren kennen, vroeger leerde je enkel nieuwe muziek op de radio kennen, zo is het met mij toch altijd gegaan.
En nu, zo af en toe, op aanraden van een Music Meter mede-muziekliefhebber die een beetje mijn smaak heeft, of wiens smaak nogal matcht met die van mij, ontdek ik af en toe nog iets nieuws, maar het gros van nieuwe releases gaat gewoon langs mij voorbij, ik moet me daar gewoon bij neerleggen, ik ben gewoon met vele nieuwe muziek niet meer mee, het aanbod is me vééls te groot geworden, je kunt het simpel weg niet bevatten of bijhouden.
Dàt gevoel krijg ik hier steeds méér en méér.
Als ik de jaarlijst van 2007 bekijk, dan ken ik daar zeker 80 procent niet meer van, en ik vind dat jammer, maar ik wijd dat dan vooral aan mijn leeftijd, het zij zo.
Voor allen een Gelukkig en muzikaal 2008!
Was getekend,
Patrick Ivo Richard
of :
EvansHewson.
0
geplaatst: 31 december 2007, 09:43 uur
Ik kan het allemaal niet zo mooi zeggen als EvansHewson, maar ik wens iedereen een geweldig 2008, met alle goeds, liefde, geluk en gezondheid, én, niet te vergeten, een jaar waarin je weer allerlei pareltjes van albums mag ontdekken en luisteren 

0
godlydevil7
geplaatst: 31 december 2007, 12:58 uur
Iedereen maar alvast een gelukkig 2008! En mogen er veel goede albums de wereld op geschopt worden!
0
geplaatst: 31 december 2007, 13:04 uur
0
geplaatst: 31 december 2007, 13:11 uur
De laatste uren van 2007 tikken snel weg, op naar het nieuwe jaar!
Ik hoop dat het voor iedereen een prachtig 2008 wordt, dat iedereen gezond blijft, gelukkig(er) wordt en dat er - ook voor Patrick! - nog veel mooie muziek geluisterd en ontdekt gaat worden.
Ik hoop dat het voor iedereen een prachtig 2008 wordt, dat iedereen gezond blijft, gelukkig(er) wordt en dat er - ook voor Patrick! - nog veel mooie muziek geluisterd en ontdekt gaat worden.

0
basketballerke
geplaatst: 1 januari 2008, 02:02 uur
Iedereen een gelukkig, voorspoedig, gezond en muzikaal 2008 toegewenst! Bij ons is hij in ieder geval al feestelijk begonnen, de plaatselijke basischool stond in de fik
.
.* denotes required fields.