MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Band merchandise

zoeken in:
Zo met de lente/zomer voor de deur zit ik weer eens aan nieuwe kleren te denken , weet iemand misschien waar ik mooie t-shirts/sweaters van bijv. Tool, A Perfect Circle of Nine Inch Nails voor een schappelijk prijsje kan kopen? Heb een beetje op internet gesnuffeld (www.large.nl bijvoorbeeld) maar ik vroeg me af of er nog andere manieren zijn (obscure kledingwinkels? ) om ze te bemachtigen.

Of moet ik dan toch echt uit het buitenland gaan importeren?

Gewoon bij Elpee?

Hallo,

Ik heb een leuke site gevonden..
Ze hebben er meer dan 1500 shirts..

www.bluesnakemerchandise.com

Groetjes Metalekat

Nou die zien we niet meer terug gok ik

buizen
Band merchandise koop je tijdens een live-concert. En nergens anders. Dan heb je de originele Tour-shirts, badgets etc.
Buizen heeft overigens zaterdag - na wat aanpappen - beslag kunnen leggen op een item waar maar 1 van was: een guitar belt, zwart leer met ijzerbeslag, gedragen (is ook ietwat versleten) door Michael Schenker himself, en gesigneerd. 30,-. Eens wat anders dan een T-shirt of muts.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:42 uur

geplaatst: vandaag om 20:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.