MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Audiosurf

zoeken in:
Een nieuwe manier om muziek intens te beleven is Audiosurf. Audiosurf in een spel waarin je op je muziek moet surfen om punten te scoren. Hoe steviger het nummer, hoe steviger de rit. Dit wordt ongetwijfeld de nieuwste hype.

Hier heb je alvast een voorbeeld: Blur - Song 2

Woutt
Ziet er wel vet uit, alleen tot nu toe beetje karig aantal nummers. Maar dat wordt vast nog wel uitgebreid.

Je kan het spelen met alle nummers die op je pc staan. Het spel werkt met .MP3, .M4A, .WMA, en .OGG.

Ook komt de score die je behaalde op een nummer, online. Zo kunnen anderen je score proberen te breken.

Ik heb het hele spel!

Iemand om een nummer strijden?

Hoe cool is dit... moeten we idd gaan doen .. net uitgeprobeerd op Grass

Sietse
hmm, lijkt me leuk om te spelen met al die drone dingen die ik op mijn pc heb staan...lekker rustig enzo

Ja, erg tof spelletje, ben hier al een paar dagen best wel verslaafd aan. Voorlopig is Battles - Atlas m'n favoriete baan.

Xanopticon op de moeilijkste mode is trouwens echt geschift.

Woutt
Ah, heb nu de bedoeling pas een beetje door. Zonet de demo even geprobeerd op Accelerator van Primal Scream en Today van The Smashing Pumpkins. Erg leuk.

Het is echt ontieglijk vet op Mogwai Fear Satan.. net uitgeprobeerd.. ook op Kraftwerk - Autobahn wil ik het eens gaan proberen.. lijkt me er echt een nummer voor

lambf
Erg leuk spelletje. Beetje jammer dat het spel niet helemaal synchroon loopt met echt snelle nummers. Wat ook wel jammer is is dat hij in de No Steam versie je geen scores te zien krijgt van andere spelers

handsome_devil
gewoon kopen dus, maar iets van 6 euro of zo.

Oh, ik dacht al, ik las audiosmurf Ik zie die mannetjes nu overal verschijnen.

Help, bij het opstarten van het spel krijg ik steeds een wit scherm, terwijl ik verder geen vastlopers heb of wat dan ook. Geluid is ook gewoon te horen. Mijn systeem voldoet geloof ik gewoon aan de eisen.

Misschien een idee om hier een lijstje te maken van usernames op Audiosurf, zodat je kunt zien waar andere MuMe-ers nu op surfen.

The Scientist - thescientist

handsome_devil
handsome devil - ShoeShoe

Ik ga dit vanavond eens proberen met Ministry's Jesus Built My Hot Rod!

Dit spel heb ik eergister gepindakaazt en een paar keer gespeeld sindsdien, maar zojuist heb ik gespeeld met Elastic van Meshuggah en dat was echt gestoord!! vooral het middenstuk en het einde... wow!!

Wel jammer dat er niet zoveel bochten en twists inzitten die je vaak tijdens de gitaarsolo's tegenkomt, dan vlieg je echt alle kanten uit.

martvis --> martvis

D-ark-Barret

Eindelijk gekocht, mijn naam:

.KampF_Geer

inclusief de punt

Audiosurf is een erg vet spel

Gast
geplaatst: vandaag om 15:51 uur

geplaatst: vandaag om 15:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.