MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / I -tunes

zoeken in:
Op zich wel een leuk programma maar zo af en toe....

Gisteravond ging ineens de hele playlist doorr elkaar....ipv netjes de albums achter elkaar te zetten gingen ineens alle losse liedjes at random door elkaar staan.

Iemand enig idee hoe ik dat weer op de juiste volgorde krijg?

Harco
Je hebt vast op shuffle gedrukt. In iTunes is dat volgens mij een knop met twee gekronkelde pijltjes.

godlydevil7
druk is boven op "artiest". Als het goed is staat het dan weer in de juiste volgorde

Dank u allen, is reeds gelukt...rechtermuisknop -sorteerveld...al wil ik nog wel eens een hartig woordje spreken met degene die dat sorteerveld heeft ontworpen....zitten een paar kleine tekortkomingen in.

Nicci
Zoals? Met iTunes kan je toch min of meer doen wat je wilt.

Ik luister mijn muziek ook af met Itunes, relaxt programma, al duurt het soms wel een beetje lang om te laden.

Nicci
Ach, wat is lang. Ik heb nu zo'n 70 GB muziek en hij opent toch binnen enkele seconden. Eigenlijk niet veel langer dan de opstarttijd van een gemiddelde CD speler (laatje open, CD erin, laatje dicht, even wachten, je hoort muziek).

Yup, ook iTunes alhier, sowieso nodig voor m'n iPod en zodoende geen noodzaak om nog een andere muziekspeler er naast te nemen.

Ik heb ook nooit problemen met lang laden. Vind iTunes juist zo'n beetje het enige goede programma voor het overzichtelijk beheren en afspelen van een grote collectie mp3 bestanden. En de interface is ook heel duidelijk wat mij betreft.

aire.
Grappig, Itunes is zo'n beetje het sloomste programma wat er op deze aardbol is. Maarja, verder geen kwaad woord, want apple flikt het altijd iets fatsoenlijks uit te brengen.

Ik draai hem echter onder Mac Os. Misschien maakt dat nog verschil wat betreft snelheid.

Harco
Hangt er vooral vanaf hoe groot je muziekcollectie is.

Mijn 80 gb laad hij nog altijd binnen enkele seconde. Ik merk zelf wel dat iTunes op een windows computer wat trager laad. Maar goed, het is maar waar je je druk om wilt maken, die paar extra seconde...

Gast
geplaatst: vandaag om 14:13 uur

geplaatst: vandaag om 14:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.