Overig / Algemeen / Opmerkelijke filmpjes topic
zoeken in:
0
geplaatst: 16 oktober 2007, 15:36 uur
LOL, beter dan het origineel. Die armpjes zijn helemaal geweldig! 
Deze is al twee keer gepost, maar kan niet vaak genoeg:

Deze is al twee keer gepost, maar kan niet vaak genoeg:
0
geplaatst: 16 oktober 2007, 20:20 uur
Ik ben een war dance fan

deze is brilliant:
http://www.youtube.com/watch?v=kd0kDxP04eI&mode=related&search=
0
geplaatst: 9 juli 2008, 15:58 uur
wie zou er harp pspelen als je het ook op piano kunt...
kijken wie hem herkent

0
sxesven
geplaatst: 9 juli 2008, 16:16 uur
Ha, fantastisch zeg. 
Sawdust & Diamonds natuurlijk, trouwens.

Sawdust & Diamonds natuurlijk, trouwens.

0
geplaatst: 9 juli 2008, 16:23 uur
hij heeft tig filmpjes van joanna newsom nummers op piano staan.. maar dit vond ik wel de spectaculairste
0
geplaatst: 13 april 2009, 06:18 uur
0
Paulie Walnuts
geplaatst: 13 april 2009, 17:23 uur
Paradijsvogels en hun paringsdansjes (fragment uit de schitterende Planet Earth serie van David Attenborough). 

0
geplaatst: 15 april 2009, 15:58 uur
In Muziek > Nieuws > Zingende huisvrouw verovert Engeland:
Bron: NU.nl
Ze ziet er inderdaad niet uit, maar zingen, dat kan ze zeker. Geniaal de reactie van iedereen ook.
Dit is trouwens het filmpje, voordat ik het vergeet. Wat vinden jullie ervan?
LONDEN - Groot-Brittannië is in de ban van Susan Boyle, een 47-jarige kerkwerkster en huisvrouw uit de Britse stad Blackburn.
Ondanks haar saaie verschijning en haar weinig flatteuze uiterlijk veroverde Boyle zaterdag in het programma Britain's Got Talent zowel zaal als jury met haar vertolking van I Dreamed A Dream uit de musical Les Miserables.
Zelfs de uiterst kritische en doorgaans botte juryvoorzitter Simon Cowell had na afloop louter lof voor de onvermoede zangeres. Boyle kreeg een staande ovatie toen de jury haar ''de grootste verrassing ooit in het programma'' noemde.
Het filmpje op Youtube werd in nog geen dag tijd meer dan half miljoen keer bekeken. De zondagskranten maakten zonder uitzondering melding van de spraakmakende ontdekking.
Kans
Boyle is naar eigen zeggen nog niet eerder opgemerkt omdat ze niet eerder de kans heeft gekregen. Ze gaf zich op voor het programma om haar belofte na te komen aan haar moeder, die vorige jaar overleed.
De zoetgevooisde vrouw, die samenwoont met haar kat Pebbles en bekende nog nooit met een man te hebben gezoend, gaat door naar de volgende ronde van het programma. De finale is op 30 mei. Volgens diverse kranten is Boyle echter nu al benaderd voor een platencontract.
Ondanks haar saaie verschijning en haar weinig flatteuze uiterlijk veroverde Boyle zaterdag in het programma Britain's Got Talent zowel zaal als jury met haar vertolking van I Dreamed A Dream uit de musical Les Miserables.
Zelfs de uiterst kritische en doorgaans botte juryvoorzitter Simon Cowell had na afloop louter lof voor de onvermoede zangeres. Boyle kreeg een staande ovatie toen de jury haar ''de grootste verrassing ooit in het programma'' noemde.
Het filmpje op Youtube werd in nog geen dag tijd meer dan half miljoen keer bekeken. De zondagskranten maakten zonder uitzondering melding van de spraakmakende ontdekking.
Kans
Boyle is naar eigen zeggen nog niet eerder opgemerkt omdat ze niet eerder de kans heeft gekregen. Ze gaf zich op voor het programma om haar belofte na te komen aan haar moeder, die vorige jaar overleed.
De zoetgevooisde vrouw, die samenwoont met haar kat Pebbles en bekende nog nooit met een man te hebben gezoend, gaat door naar de volgende ronde van het programma. De finale is op 30 mei. Volgens diverse kranten is Boyle echter nu al benaderd voor een platencontract.
Bron: NU.nl
Ze ziet er inderdaad niet uit, maar zingen, dat kan ze zeker. Geniaal de reactie van iedereen ook.
Dit is trouwens het filmpje, voordat ik het vergeet. Wat vinden jullie ervan?
0
geplaatst: 15 april 2009, 16:03 uur
Ik heb het van de week al gezien als 'nieuwsitem': ik vind het wel geweldig. Het is zo'n lekkere (onbewuste) dikke middelvinger naar al die zogenaamde mooie jongentjes en meisjes uit die talentenjachten die niks presteren behalve een leuk koppie hebben en daar dan nog ver mee komen ook. Gelukkig maken die hooguit 1 cd en verschijnen dan als soapsterretje om er vervolgens nooit meer iets van te horen.
Deze dame had helaas heel wat jaren eerder ontdekt moeten worden denk ik dan maar.
Deze dame had helaas heel wat jaren eerder ontdekt moeten worden denk ik dan maar.
0
geplaatst: 15 april 2009, 16:14 uur
Ik vraag me af of dit geen hoax is. Zou me niets verbazen als deze vrouw allang carriere heeft gemaakt, maar dat ze haar voor de show even onherkenbaar geschminkt hebben.
0
geplaatst: 15 april 2009, 16:27 uur
herman schreef:
Ik vraag me af of dit geen hoax is. Zou me niets verbazen als deze vrouw allang carriere heeft gemaakt, maar dat ze haar voor de show even onherkenbaar geschminkt hebben.
Ik hoop het toch niet, het zou toch leuk zijn als ze nu ontdekt word. Heeft ze de tijd van der leven.
0
geplaatst: 15 april 2009, 17:09 uur
Ik dacht precies het zelfde. Het lijkt me allemaal behoorlijk vooropgezet. Vorig jaar was er zo'n telefoonverkoper die opeens heel goed opera kon zingen. Dit jaar hebben ze blijkbaar weer zo'n verrassing nodig om de kijkcijfers te behouden. Het is me allemaal iets teveel aangedikt.
0
geplaatst: 18 april 2009, 16:30 uur
Ik hoop dat het geen hoax is, ik vind het wel een schattig vrouwtje, hoop dat ze ver komt.
Dit is oud, maar ik vind het nog altijd grappig:
Malta
Dit is oud, maar ik vind het nog altijd grappig:
Malta
0
Paulie Walnuts
geplaatst: 22 april 2009, 14:37 uur
herman schreef:
Die verraste reacties van dat panel vind ik maar nep. Ik las ergens dat ze jaren geleden al eens een nummer opgenomen heeft voor een of ander cd'tje, dus het is al zeker eerder opgemerkt buiten haar omgeving. Ook had ze al vaker audities gedaan voor TV-programma's e.d. en werd toen telkens afgewezen, na dat succes van die andere lelijkerd uit dit programma hebben ze ineens wel interesse. Ik vraag me af hoe lang ze zelf nog blij blijft met deze schijnheilige overdreven aandacht.....
Doe mij dan maar dit "Knäckebrödsdansen":
0
geplaatst: 27 april 2009, 18:38 uur
Opzienbarend filmke, maar wie of wat is de band die de achtergrond (vanaf een minuut of 3) muziek verzorgt. Wie ó wie?
YouTube - Hollie Steel - 10 Yr Old Singer/Ballerina - Britains Got Talent 2009 Ep 3
YouTube - Hollie Steel - 10 Yr Old Singer/Ballerina - Britains Got Talent 2009 Ep 3
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 12:16 uur
YouTube - Kseniya Simonova - Sand Animation (Україна має талант / Ukraine's Got Talent)
Een vrouw uit de Oekraine,doet mee aan hun versie van Holland got talent. Ze laat met zand zien wat de oorlog doet.
Een vrouw uit de Oekraine,doet mee aan hun versie van Holland got talent. Ze laat met zand zien wat de oorlog doet.
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 12:29 uur
DM Home - link.brightcove.com
De nachtmerrie van iedere bungeejumper. Hij heeft de klap overleefd
Schade: "slechts" een breuk in zijn milt, gescheurde lever, klaplongen en behoorlijke blauwe plekken.
De nachtmerrie van iedere bungeejumper. Hij heeft de klap overleefd
Schade: "slechts" een breuk in zijn milt, gescheurde lever, klaplongen en behoorlijke blauwe plekken.
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 20:17 uur
Mijn hoofd eraf als deze niet getruceerd is.
Al die mensen zouden moeten omwaaien van de luchtverplaatsing.
Het vliegtuig is ook nogal klein in vergelijking met de auto's.
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 20:41 uur
Mijn hoofd eraf als deze niet getruceerd is.
Zwaard, hakbijl of guillotine?
0
geplaatst: 5 oktober 2009, 20:43 uur
Nicolage Rico schreef:
Ongelooflijk. schitterend zeg!Een vrouw uit de Oekraine,doet mee aan hun versie van Holland got talent. Ze laat met zand zien wat de oorlog doet.
* denotes required fields.