MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / MTV 2

zoeken in:
Schijnt dat je via digitale televisie ook MTV 2 kunt bekijken. Komt voornamelijk wat meer 'alternatieve' muziek. Iemand hier die het kan ontvangen?

http://www.mtv2.com

Ik kan het wel ontvangen, maar ik heb het niet zo op het muziek kijken op TV, dus de muziekzenders staan sowieso niet zo vaak aan. Ik weet wel dat het beter is dan de gewone MTV, veel minder mainstream muziek enzo, maar wat mij betreft is er nog steeds genoeg muziek op die ik niet hoef te horen.

titan (crew)
Ik kan het ontvangen. Ik kijk er soms wel eens naar, maar na een poosje heb ik het wel weer gezien omdat de playlist te beperkt is waardoor steeds dezelfde nummers voorbij komen. Het is erg gitaargericht allemaal (voornamelijk Britse en Amerikaanse alternatieve gitaarbands).

Kan je mtv2 maar in bepaalde streken ontvangen?

Toch een goed initiatief om een MTV2 te maken (heb trouwens geen idee hoe lang het al bestaat hoor.) Zelf had ik ook bedacht dat er een alternatieve MTV moest komen, maar die blijkt dus al te bestaan. Ik hoop dat ze zich ook gaan richten tot expirimentele videoclips enzo. En de playlist uitbreiden natuurlijk.

Nu nog zorgen dat ik het ook kan ontvangen.

Yak
Ik dacht dat MTV2 ook online beschikbaar was net zoals 3voor12-tv, maar ik kan er niks over vinden.

[[embed]https://MTV REWIND - Watch 33,000+ Music Videos from Music's Golden Era MTV REWIND - Watch 33,000+ Music Videos from Music's Golden Era - share.google[/embed]

Gast
geplaatst: vandaag om 20:56 uur

geplaatst: vandaag om 20:56 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.