Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 28 januari 2012, 21:27 uur
Die had ik al eens gezien, merkwaardige overeenkomst. Die aflevering Scrubs is overigens wel zielig 

0
geplaatst: 28 januari 2012, 21:43 uur
0
geplaatst: 28 januari 2012, 21:54 uur
Hoe hebben ze dát voor elkaar gekregen
Kan nooit. De takken van de bomen, de struiken en de huizen op de achtergrond... alles is exact hetzelfde.
Kan nooit. De takken van de bomen, de struiken en de huizen op de achtergrond... alles is exact hetzelfde.
0
geplaatst: 28 januari 2012, 22:04 uur
Die laatste 
EDIT: Die daarboven zag ik eerst niet, maar die is ook vrij grappig ja

EDIT: Die daarboven zag ik eerst niet, maar die is ook vrij grappig ja

0
geplaatst: 30 januari 2012, 00:12 uur
Elohim schreef:
(afbeelding)
ZO SICK...
(afbeelding)
ZO SICK...
Wat is hier precies sick aan? Ik vat 'm even niet. Ik neem aan dat jullie zien dat iemand hier een (behoorlijk geslaagde) Hergé imitatie neerzet?
Of iemand moet mij kunnen vertellen uit welk Kuifje album dit afkomstig is....
0
Ponty Mython
geplaatst: 30 januari 2012, 00:14 uur
niels94 schreef:
Kan nooit. De takken van de bomen, de struiken en de huizen op de achtergrond... alles is exact hetzelfde. Wat denk je zelf? Ze hebben dat plaatje van Scrubs gewoon in Kuifje-stijl nagetekend.

0
geplaatst: 30 januari 2012, 15:27 uur
Hah! Erg grappig die gitaar-swing! Net op zo'n moment dat hij de show wil stelen even keihard falen!
0
geplaatst: 30 januari 2012, 22:54 uur
Geniale komiek. 
Ook zo iemand waarvan je een filmpje tegenkomt en je een uur later nog steeds filmpjes van hem zit te kijken.

Ook zo iemand waarvan je een filmpje tegenkomt en je een uur later nog steeds filmpjes van hem zit te kijken.
0
Rizz
geplaatst: 30 januari 2012, 23:10 uur
@Don Cappuccino Oh man..
ik vind het al vervelend als ik een drumstok verlies tijdens een optreden, laat staan je hele gitaar 
ik vind het al vervelend als ik een drumstok verlies tijdens een optreden, laat staan je hele gitaar 
0
Jocharo-T
geplaatst: 31 januari 2012, 00:22 uur
Het blonde meisje in het filmpje zegt elk woord dat wordt genoemd binnen één seconde achterstevoren. Bijzonder talent en best grappig.
0
geplaatst: 31 januari 2012, 09:41 uur
Jocharo-T schreef:
[/embed]
[/embed]
Ok, en nu mijn username. ruhødrøjfadnürG. Klasse!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.