MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:

(afbeelding)

ZO SICK...

Die had ik al eens gezien, merkwaardige overeenkomst. Die aflevering Scrubs is overigens wel zielig

Elohim schreef:
(afbeelding)

Oké, daar moest ik behoorlijk om lachen.

Hoe hebben ze dát voor elkaar gekregen Kan nooit. De takken van de bomen, de struiken en de huizen op de achtergrond... alles is exact hetzelfde.

wow... gewoon wow...

Haha, Say What!

Die laatste

EDIT: Die daarboven zag ik eerst niet, maar die is ook vrij grappig ja

Assurancetourix

(afbeelding)

Assurancetourix

2MY
en daar staat ge dan...

Elohim schreef:
(afbeelding)

ZO SICK...

Wat is hier precies sick aan? Ik vat 'm even niet. Ik neem aan dat jullie zien dat iemand hier een (behoorlijk geslaagde) Hergé imitatie neerzet?

Of iemand moet mij kunnen vertellen uit welk Kuifje album dit afkomstig is....

Ponty Mython
niels94 schreef:
Hoe hebben ze dát voor elkaar gekregen Kan nooit. De takken van de bomen, de struiken en de huizen op de achtergrond... alles is exact hetzelfde.

Wat denk je zelf? Ze hebben dat plaatje van Scrubs gewoon in Kuifje-stijl nagetekend.

Hah! Erg grappig die gitaar-swing! Net op zo'n moment dat hij de show wil stelen even keihard falen!

Die verbaasde reactie: heerlijk!

Assurancetourix

Geniale komiek.

Ook zo iemand waarvan je een filmpje tegenkomt en je een uur later nog steeds filmpjes van hem zit te kijken.

Cooper is een held

Rizz
@Don Cappuccino Oh man.. ik vind het al vervelend als ik een drumstok verlies tijdens een optreden, laat staan je hele gitaar

Jocharo-T
Het blonde meisje in het filmpje zegt elk woord dat wordt genoemd binnen één seconde achterstevoren. Bijzonder talent en best grappig.

Riekt naar autisme.

Germ (crew)
Haha, wat een held

Jocharo-T schreef:
[/embed]

Ok, en nu mijn username. ruhødrøjfadnürG. Klasse!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:07 uur

geplaatst: vandaag om 11:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.