MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Om de onderste heb ik ook moeten lachen, gewoon omdat ie zo ziek is.

Sectumsempra
Voor de durfal onder jullie, is er ook nog - modknip -. Mocht je niet tegen ronddraaiend vlees kunnen: niet kijken.

Stijn_Slayer
Iedereen hier heeft in de eerste van de middelbare gezeten.

Mijn vraag is dan ook, waarom post je dat soort links op een "Just a Joke" pagina.. misschien is het leuk dat soort dingen voor jezelf te houden

panjoe (moderator)
Die Jeroom comic van Eveningguard .

Ik was helaas weer vergeten wat meatspin was trouwens Sectumsempra, kan je alsjeblieft die link weghalen om anderen hetzelfde lot te besparen ?

Wat mensen zo vet aan dat soort pagina's vinden, heeft me altijd gefascineerd. Laten we ons leven leuk houden en dit gewoon niet posten.

Sectumsempra
(Omdat het vaak wel grappig is de reactie van mensen te zien.)

Assurancetourix

(afbeelding)

2MY

enkel te snappen als ge De Snorkels (en de schijnbare rivaliteit tussen de aanhangers van de smurfen vs de snorkels) een beetje kent.

Een andere die hierop inspeelt:

Stijn_Slayer
Het blijft wel ontiegelijke non-humor.

2MY
tjah...

Sectumsempra schreef:
(Omdat het vaak wel grappig is de reactie van mensen te zien.)

Leuk om mensen een trauma te bezorgen? Een oud klasgenoot deed het bij mij in de eerste. Heb vier weken wakker gelegen.

Ik had niet door dat dat gele geval een Snorkel voor moest stellen. EN zelfs nu vind ik die cartoon nog niet erg grappig..

Dat filmpje daarentegen:

Sectumsempra
Eveningguard schreef:
(quote)

Leuk om mensen een trauma te bezorgen? Een oud klasgenoot deed het bij mij in de eerste. Heb vier weken wakker gelegen.

Ach gossie. Zó diep geschokt was ik er niet van. 'T is al aangepast.

Assurancetourix

(afbeelding)

Misterfool

Droogjes.

Stijn_Slayer
Eveningguard schreef:
(quote)

Klasgenoten van mij klikten ook door naar mudfall en iets met een kerstmuts. Op de een of andere manier had ik er zelf niet zo'n behoefte aan om dat ook te doen.

Ik voel me een Jasper.

Maar die doet de laatste tijd juist zo z'n best om juist níet zo over te komen en dan ga jij weer dit soort dingen zeggen

niels94 schreef:
Maar die doet de laatste tijd juist zo z'n best om juist níet zo over te komen
Haha, denk je dat echt?

panjoe (moderator)
Masimo schreef:
Ik voel me een Jasper.

Het zwaktepunt van deze Assurancetourix is volgens mij niet zijn tekort aan muzikaliteit, zoals bij de Assurancetourix uit het oude Gallië, maar zijn gebrek aan humor...

En dat hij te veel probeert.

bennerd schreef:
En dat hij te veel probeert.

Lol

Assurancetourix
Dat is nou juist de grap!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:57 uur

geplaatst: vandaag om 23:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.