Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 4 februari 2012, 14:31 uur
Om de onderste heb ik ook moeten lachen, gewoon omdat ie zo ziek is. 

0
Sectumsempra
geplaatst: 4 februari 2012, 15:58 uur
Voor de durfal onder jullie, is er ook nog - modknip -. Mocht je niet tegen ronddraaiend vlees kunnen: niet kijken.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 4 februari 2012, 16:06 uur
Iedereen hier heeft in de eerste van de middelbare gezeten. 

0
geplaatst: 4 februari 2012, 16:13 uur
Mijn vraag is dan ook, waarom post je dat soort links op een "Just a Joke" pagina.. misschien is het leuk dat soort dingen voor jezelf te houden 

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 4 februari 2012, 16:15 uur
Die Jeroom comic van Eveningguard
.
Ik was helaas weer vergeten wat meatspin was trouwens Sectumsempra, kan je alsjeblieft die link weghalen om anderen hetzelfde lot te besparen
?
.Ik was helaas weer vergeten wat meatspin was trouwens Sectumsempra, kan je alsjeblieft die link weghalen om anderen hetzelfde lot te besparen
?
0
geplaatst: 4 februari 2012, 16:15 uur
Wat mensen zo vet aan dat soort pagina's vinden, heeft me altijd gefascineerd. Laten we ons leven leuk houden en dit gewoon niet posten.
0
Sectumsempra
geplaatst: 4 februari 2012, 16:24 uur
(Omdat het vaak wel grappig is de reactie van mensen te zien.)
0
geplaatst: 4 februari 2012, 16:47 uur
Assurancetourix schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
enkel te snappen als ge De Snorkels (en de schijnbare rivaliteit tussen de aanhangers van de smurfen vs de snorkels) een beetje kent.
Een andere die hierop inspeelt:
0
geplaatst: 4 februari 2012, 16:56 uur
Sectumsempra schreef:
Leuk om mensen een trauma te bezorgen? Een oud klasgenoot deed het bij mij in de eerste. Heb vier weken wakker gelegen.
0
geplaatst: 4 februari 2012, 16:59 uur
Ik had niet door dat dat gele geval een Snorkel voor moest stellen. EN zelfs nu vind ik die cartoon nog niet erg grappig..
Dat filmpje daarentegen:
Dat filmpje daarentegen:

0
Sectumsempra
geplaatst: 4 februari 2012, 17:06 uur
Eveningguard schreef:
Leuk om mensen een trauma te bezorgen? Een oud klasgenoot deed het bij mij in de eerste. Heb vier weken wakker gelegen.
(quote)
Ach gossie. Zó diep geschokt was ik er niet van. 'T is al aangepast.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 4 februari 2012, 17:43 uur
Eveningguard schreef:
(quote)
Klasgenoten van mij klikten ook door naar mudfall en iets met een kerstmuts. Op de een of andere manier had ik er zelf niet zo'n behoefte aan om dat ook te doen.
0
geplaatst: 4 februari 2012, 17:48 uur
Maar die doet de laatste tijd juist zo z'n best om juist níet zo over te komen en dan ga jij weer dit soort dingen zeggen 

0
geplaatst: 4 februari 2012, 17:54 uur
niels94 schreef:
Maar die doet de laatste tijd juist zo z'n best om juist níet zo over te komen
Haha, denk je dat echt? Maar die doet de laatste tijd juist zo z'n best om juist níet zo over te komen

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 4 februari 2012, 18:14 uur
Masimo schreef:
Ik voel me een Jasper.
Ik voel me een Jasper.
Het zwaktepunt van deze Assurancetourix is volgens mij niet zijn tekort aan muzikaliteit, zoals bij de Assurancetourix uit het oude Gallië, maar zijn gebrek aan humor...Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.