Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 13 maart 2012, 17:59 uur
herman schreef:
U is duivenkenner?
Ik heb dit toevallig ook een keer zien gebeuren, verder heb ik er geen verstand van.
U is duivenkenner?
Ik heb dit toevallig ook een keer zien gebeuren, verder heb ik er geen verstand van. Ik ben duifmeneer. Nee ik weet rare dingen over vogels, zo blijven zwanen stellen voor altijd samen.
0
geplaatst: 13 maart 2012, 20:33 uur
Paar van de grappigste YouTube-filmpjes die ik in een lange tijd heb gezien!

0
geplaatst: 13 maart 2012, 20:37 uur
Erg grappig, die Jafar en Jaclose! Kende ik nog niet 
Hetzelfde geldt voor albatrossen. En albatrossen kunnen ook jaren- en jarenlang in de lucht blijven zonder ooit maar te hoeven landen.
Zo gek is het toch niet als mensen dit soort dingen weten? Iedereen die eens National Geographic of documentaires zoals Earth of Frozen Planet kijkt, leert dergelijke zaken.

Robbie Keane schreef:
Ik ben duifmeneer. Nee ik weet rare dingen over vogels, zo blijven zwanen stellen voor altijd samen.
Ik ben duifmeneer. Nee ik weet rare dingen over vogels, zo blijven zwanen stellen voor altijd samen.
Hetzelfde geldt voor albatrossen. En albatrossen kunnen ook jaren- en jarenlang in de lucht blijven zonder ooit maar te hoeven landen.
Zo gek is het toch niet als mensen dit soort dingen weten? Iedereen die eens National Geographic of documentaires zoals Earth of Frozen Planet kijkt, leert dergelijke zaken.
0
geplaatst: 13 maart 2012, 20:54 uur
Linius schreef:
Name switch meme
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Erg droog
Name switch meme
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
Erg droog

En die eerste van Graf:

0
geplaatst: 13 maart 2012, 20:55 uur
Yann schreef:

(quote)
Ja wie dat kijkt inderdaad. Je zou je nog verbazen hoe laag dat aantal ligt (binnen sommigen kringen).
0
geplaatst: 13 maart 2012, 21:35 uur
Don Cappuccino schreef:
the Smurfs of Death Metal
the Smurfs of Death Metal
Grave sound! Is dat met zo'n app of is dat echt opnieuw opgenomen? Klinkt echt wel cool 
0
geplaatst: 13 maart 2012, 21:38 uur
Het is echt opnieuw opgenomen! 
De man die dit filmpje heeft gemaakt (Andy Rehfeldt) speelt alle instrumenten in en een death metal-zanger heeft alles ingebruld.

De man die dit filmpje heeft gemaakt (Andy Rehfeldt) speelt alle instrumenten in en een death metal-zanger heeft alles ingebruld.
0
geplaatst: 13 maart 2012, 21:39 uur
Erg goede grappen vandaag
Alleen die van Rizz (cliché en niet grappig, maar lullig) en Don (misschien moet je daar metal voor luisteren) wat minder.
Alleen die van Rizz (cliché en niet grappig, maar lullig) en Don (misschien moet je daar metal voor luisteren) wat minder.
0
geplaatst: 14 maart 2012, 20:49 uur
Neen dat is hij niet. Ik had er denk ik bij moeten zijn om ook maar een spier te verreken. No Jasper1991.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.