MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Die laatste kende ik nog niet.

Rizz

(afbeelding)

Assurancetourix

(afbeelding)

(afbeelding)

herman schreef:
U is duivenkenner? Ik heb dit toevallig ook een keer zien gebeuren, verder heb ik er geen verstand van.

Ik ben duifmeneer. Nee ik weet rare dingen over vogels, zo blijven zwanen stellen voor altijd samen.

Ulfat-e-Zulmat
Wat raar.

Voor dieren best wel.

Assurancetourix

(afbeelding)

Paar van de grappigste YouTube-filmpjes die ik in een lange tijd heb gezien!

Erg grappig, die Jafar en Jaclose! Kende ik nog niet

Robbie Keane schreef:
Ik ben duifmeneer. Nee ik weet rare dingen over vogels, zo blijven zwanen stellen voor altijd samen.

Hetzelfde geldt voor albatrossen. En albatrossen kunnen ook jaren- en jarenlang in de lucht blijven zonder ooit maar te hoeven landen.

Zo gek is het toch niet als mensen dit soort dingen weten? Iedereen die eens National Geographic of documentaires zoals Earth of Frozen Planet kijkt, leert dergelijke zaken.

Linius schreef:
Name switch meme

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Erg droog

(afbeelding)

En die eerste van Graf:

Yann schreef:
Erg grappig, die Jafar en Jaclose! Kende ik nog niet

(quote)

Hetzelfde geldt voor albatrossen. En albatrossen kunnen ook jaren- en jarenlang in de lucht blijven zonder ooit maar te hoeven landen.

Zo gek is het toch niet als mensen dit soort dingen weten? Iedereen die eens National Geographic of documentaires zoals Earth of Frozen Planet kijkt, leert dergelijke zaken.

Ja wie dat kijkt inderdaad. Je zou je nog verbazen hoe laag dat aantal ligt (binnen sommigen kringen).

2MY
Don Cappuccino schreef:
the Smurfs of Death Metal

Grave sound! Is dat met zo'n app of is dat echt opnieuw opgenomen? Klinkt echt wel cool

Het is echt opnieuw opgenomen!

De man die dit filmpje heeft gemaakt (Andy Rehfeldt) speelt alle instrumenten in en een death metal-zanger heeft alles ingebruld.

Erg goede grappen vandaag Alleen die van Rizz (cliché en niet grappig, maar lullig) en Don (misschien moet je daar metal voor luisteren) wat minder.

panjoe (moderator)
Jos het debiele ei :

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Ah, dus daar is het plaatje van Cygnus van.

panjoe (moderator)
Nu je het zegt !

GrafGantz schreef:
(afbeelding)

(afbeelding)

Die eerste is sowieso de beste cartoon ooit. Heerlijk droog.

Jos!

Jos het debiele ei is geweldig!

Inderdaad.

Assurancetourix

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Thanks rock rick! Deze kerel is echt grappig

Neen dat is hij niet. Ik had er denk ik bij moeten zijn om ook maar een spier te verreken. No Jasper1991.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:00 uur

geplaatst: vandaag om 09:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.