MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
rayman schreef:
A psychiatrist was conducting a group therapy session with 4 young mothers & their small children. 'You all have obsessions,' he observed.

To the 1st mother, Mary, he said, 'You are obsessed with eating. You've even named your daughter Candy.'

He turned to the 2nd Mom, Ann: 'Your obsession is with money. Again, it manifests itself in your child's name, Penny.'

He turned to the 3rd Mom, Joyce: ' Your obsession is alcohol. This too shows itself in your child's name, Brandy.'

At this point, the 4th mother, Kathy, quietly got up, took her little boy by the hand & whispered, 'Come on, Dick, we're leaving.'

Ik snap hem.

Stranded on an Island

There is a group of ten beautiful deserted islands in the middle of nowhere where the following people are stranded:
- on island 1: two Italian men and one Italian woman
- on island 2: two Frenchmen and one French woman
- on island 3: two German men and one German woman
- on island 4: two Greek men and one Greek woman
- on island 5: two Englishmen and one English woman
- on island 6: two Bulgarian men and one Bulgarian woman
- on island 7: two Japanese men and one Japanese woman
- on island 8: two Chinese men and one Chinese woman
- on island 9: two American men and one American woman
- on island 10: two Irish men and one Irish woman.

One month later on the absolutely stunning deserted islands in the middle of nowhere, the folliowing things have occurred:
- One Italian man killed the other Italian man for the Italian woman.
- The two French men and the French woman are living happily together in a ménage à trois.
- The two German men have a strict weekly schedule of alternating visits with the German woman.
- The two Greek men are sleeping with each other and the Greek woman is cleaning and cooking for them.
- The two Englishmen are waiting for someone to introduce them to the English woman.
- The two Bulgarian men took one long look at the endless ocean and another look at the Bulgarian woman and started swimming.
- The two Japanese men have faxed Tokyo and are waiting for instructions.
- The two Chinese men have set up a laundry and a restaurant, and have got the woman pregnant in order to supply employees for their store.
- The two American men are contemplating the virtues of suicide, because the American woman keeps complaining about her body, the true nature of feminism, how she can do everything they can do, the necessity of fulfilment, the egual division of household chores, how her last boyfriend respected her opinion and treated her much nicer than they do, and how her relationship with her mother is improving.
- The two Irish men divided the island into North and South and set up a distillery. They do not remember if sex is in the picture because it gets sort of foggy after the first few litres of coconut whiskey. But they are satisfied because at leas "those English bastards" are not having any fun.

godlydevil7
Wow

Stereotypen? Nog nóóit van gehoord

Goeie bennerd.

Da van die Japanners klopt niet.

Japan is geen communistisch land.

Het zijn dan ook hun eigen fax-apparaten, mijn beste.

Mjuman schreef:
"Eindelijk een echt kutblad", staat er op de cover van het eerste exemplaar.

Oh...My...God!

OldSkool schreef:
(quote)

Oh...My...God!

Tja, Goede Liekens

vrouw beweert zwanger te zijn van bassie.
hier alvast een foto van het nageslacht.

(afbeelding)

Volgens mij is die neus van Bassie nep, dus die zal het kind ook wel niet hebben.

Improvision
Florsi Florsa schreef:
Volgens mij is die neus van Bassie nep, dus die zal het kind ook wel niet hebben.

Jup, zeker gephotoshopped...

hij heeft ze (de roddelbladen) goed te pakken gehad.

Ja, ik lag ook slap.

...

Improvision

Okay I will!!! Hhahahaha Die Dave Chapelle ook altijd he.. Met Charly Murphy!!

Wat doet een Schot in Abroath als ie naar de kroeg gaat?

Improvision

En dit is het grappigste/triestigste filmpje dat ik in tijden gezien heb.

Na 10 seconden dacht ik WTF...

...maar daarna valt het wel mee toch?

Improvision
Daarna komt nog: "Saddam Hussein killed all the Mandela's."

Maar daarna valt het wel mee ja.

Ik begrijp echt niet wat Georgie hiermee wil zeggen.

sxesven

Whehe, dies droog.

/edit/

Die Dave Chapelle video bedoel ik.

MJ_DA_MAN schreef:
Ik begrijp echt niet wat Georgie hiermee wil zeggen.

Mandela als uiteindelijk succesvolle interne vrijheidsstrijder, die dus niet in Irak te vinden was. Beetje ongelukkig verwoord maar ach, dat zijn we wel gewend

eazyfan

Hoe verkeerd kan je tekst ingestudeerd zijn

fastpulseboy
deze dj heeft veel in het topic "de beste plaat voor....." gelezen hehehe
very funny

fastpulseboy
otherfool schreef:
(quote)

Mandela als uiteindelijk succesvolle interne vrijheidsstrijder, die dus niet in Irak te vinden was. Beetje ongelukkig verwoord maar ach, dat zijn we wel gewend

ongelukkig verwoord...............
het is diep triest.
maar zo'n filmpje van "miss teen" laat dus weer duidelijk zien hoe het kan dat een bush aan de macht kan komen....

In Muziek > Nieuws > Veroordeeld tot klassieke muziek:

De Amerikaan Andrew Vactor had te hard rapmuziek gedraaid. En daar moest hij voor boeten. Vactor kreeg van de rechter een boete opgelegd van 150 dollar. Maar hij kreeg een alternatief: hij mocht er 115 dollar van afdoen, maar dan moest hij wel 20 uur lang naar klassieke muziek luisteren, schrijft de krant The Springfield News-Sun. De man dacht er goedkoop vanaf te komen en koos de tweede optie. Maar een kwartiertje Beethoven was genoeg om alsnog snel de hogere boete te betalen. De betreffende rechter gebruikt vaker alternatieve straffen. Zo mogen mensen een boete inruilen voor vijf afleveringen Oprah over financiële verantwoordelijkheid.

--

bron: Waarmaarraar

Enter Sandman van Metallica (grotendeels) uitgebeeld door katten.

(afbeelding)

Florsi Florsa schreef:
Volgens mij is die neus van Bassie nep...
Dat meen je niet!

fastpulseboy schreef:
deze dj heeft veel in het topic "de beste plaat voor....." gelezen hehehe
very funny

(embed)

Hahahahah Vockin grappig

Ik heb er ook een: Voor de David Blaine fans & haters

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:12 uur

geplaatst: vandaag om 14:12 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.