Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 25 maart 2012, 11:47 uur
Prachtig!

Why did the baby cross the road?
It was stapled to the chicken.
0
geplaatst: 25 maart 2012, 12:37 uur

Lift, Pikachu, It Worked, Oscar Takes the Lead, I've been expecting you, Parrot, Stacy's Mom!
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 25 maart 2012, 13:25 uur
Als ik leraar zou zijn, zou ik misschien best een keer overal hetzelfde antwoord opgeven. Kijken of er meer waarde aan de vorm of aan de inhoud van de toets wordt gehecht.
Die met de lift is wel erg geinig. Alleen jammer dat je er nooit een goede vervolgzin op kunt geven.
Die met de lift is wel erg geinig. Alleen jammer dat je er nooit een goede vervolgzin op kunt geven.

0
geplaatst: 25 maart 2012, 13:28 uur
Stijn_Slayer schreef:
Als ik leraar zou zijn, zou ik misschien best een keer overal hetzelfde antwoord opgeven. Kijken of er meer waarde aan de vorm of aan de inhoud van de toets wordt gehecht.
Je bedoeld dat bijvoorbeeld met een multiple choice-toets elk antwoord A is? Of bedoel je dat het antwoord bij elke vraag letterlijk het zelfde antwoord is. Het lijkt me allebei inderdaad wel eens leuk om te doen.
0
geplaatst: 25 maart 2012, 13:40 uur
Bij een wiskundetoets elk antwoord op bijvoorbeeld 6 laten eindigen is inderdaad ook wel baas. Misschien moet ik maar eens leraar gaan worden...
0
geplaatst: 25 maart 2012, 13:43 uur
Mensen gaan dan zo hard twijfelen, dat ze na een tijdje toch wel andere antwoorden gaan kiezen. Vooral bij meerkeuze denk ik. Alleen om dit te doen zou ik wel even leraar willen zijn. 

0
geplaatst: 25 maart 2012, 21:08 uur
0
geplaatst: 25 maart 2012, 22:55 uur
Assurancetourix schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

0
geplaatst: 25 maart 2012, 22:59 uur
Inderdaad, dat laatste plaatje lijkt me niet helemaal waarheidsgetrouw.
0
geplaatst: 26 maart 2012, 11:01 uur
Assurancetourix schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)
(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.