Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 31 maart 2012, 17:58 uur
Heh heh, meestal trap ik heel erg in dat soort trucjes maar ik besefte me bij deze na 2 stappen dat er nooit iets zinnigs uit kon komen en scrollde naar beneden. Desondanks een leuke. 

0
geplaatst: 31 maart 2012, 20:36 uur
GrafGantz schreef:
Wie weet is ze spuuglelijk
(quote)
Wie weet is ze spuuglelijk
Och,

Bij mijn weten is aanranding en verkrachting ook toegestaan als je zelf maar knap bent.
0
geplaatst: 1 april 2012, 00:28 uur
Zijn er hier AdBlock gebruikers? Is het jullie al opgevallen?
M'n internet wordt ineens massaal bevolkt door katten... AdBlock goes CatBlock.
Slimme manier om aandacht op je werk te vestigen.
Edit: oh, en op 1 april natuurlijk. Bloody hell. Beter beginnen mensen daar niet mee voordat ik geslapen heb (en nog niet door heb dat het 1 april is).
M'n internet wordt ineens massaal bevolkt door katten... AdBlock goes CatBlock.
Slimme manier om aandacht op je werk te vestigen.
Edit: oh, en op 1 april natuurlijk. Bloody hell. Beter beginnen mensen daar niet mee voordat ik geslapen heb (en nog niet door heb dat het 1 april is).
0
geplaatst: 1 april 2012, 01:33 uur
0
geplaatst: 1 april 2012, 02:25 uur

Niks met muziek te maken (behalve dat de zanger in mijn band zo dyslectisch als de pest is), maar wel grappig (vind ik)....
0
geplaatst: 1 april 2012, 14:24 uur
Ik weet niet of iemand hier wel eens op Reddit komt bij verveling? Maar ze hebben vanwege 1 april een tijdlijn met subreddits voor verschillende decennia helemaal terug tot het stenen tijdperk. Zitten wat leuke dingen tussen 

0
geplaatst: 1 april 2012, 20:44 uur
Enige tijd terug de DVD-box van Coupling gekocht, een van de leukere Britcoms van de laatste 15 jaar. Deze scene blijft geniaal:
(geen idee waarom er hier Engelse subs nodig zijn overigens)
(geen idee waarom er hier Engelse subs nodig zijn overigens)
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.