Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 3 november 2008, 13:45 uur
Mannen vonden dit toch ook de beste mop aller tijden? Dacht dat dat eens officieel onderzocht was...
0
geplaatst: 3 november 2008, 13:54 uur
Hij is knap bedacht, maar er zijn toch veel betere, lijkt mij.
0
geplaatst: 3 november 2008, 14:17 uur
Ik weet helaas niet meer waar ik het destijds gehoord heb. Maar het staat me trouwens ook nog bij welke mop volgens vrouwen het beste was. Die gaat ongeveer zo:
One day a man was walking his dog 'Minton' in the park. Minton saw a shuttle cock on the floor, and he ate it. His owner turned around and said 'Bad Minton'
One day a man was walking his dog 'Minton' in the park. Minton saw a shuttle cock on the floor, and he ate it. His owner turned around and said 'Bad Minton'
0
fastpulseboy
geplaatst: 3 november 2008, 14:34 uur
freitzen schreef:
Ik weet helaas niet meer waar ik het destijds gehoord heb. Maar het staat me trouwens ook nog bij welke mop volgens vrouwen het beste was. Die gaat ongeveer zo:
tjonge jonge jonge.........als dat het grappigst zou moeten zijn.........ontzettend flauw inkoppertje. Gelukkig zijn er vrouwen met een stukken groter gevoel voor humor hahaha.
Misschien was het een Amerikaans onderzoek.....daar moet het natuurlijk wel allemaal heel kort en zeer begrijpelijk blijven.
0
geplaatst: 3 november 2008, 22:11 uur
herman schreef:
(embed)
(afbeelding)
(embed)
(afbeelding)
Ik moet telkens zo maniakaal lachen om dat filmpje!

0
geplaatst: 9 november 2008, 23:47 uur
Fucking pidgeon's 
Die laatste is hilarisch. Tzal maar t'wereldkapioenschap wezen.
WTF?

Die laatste is hilarisch. Tzal maar t'wereldkapioenschap wezen.
WTF?

0
geplaatst: 10 november 2008, 14:23 uur
Die kattenplaatjes zijn verschrikkelijk. Eigenlijk zijn alle katten verschrikkelijk, maargoed.
Die met die string en de blikjesautomaat zijn wel erg leuk
Die met die string en de blikjesautomaat zijn wel erg leuk

0
geplaatst: 13 november 2008, 14:27 uur
Geniaal ja. 
Deze vond ik ook wel leuk. Tikje absurd, maar dat mag ik wel.

Deze vond ik ook wel leuk. Tikje absurd, maar dat mag ik wel.

0
geplaatst: 14 november 2008, 22:46 uur
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.