Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 18 april 2012, 16:39 uur
Je kon er inderdaad op wachten, sommige mensen hebben nou eenmaal teveel tijd...
Hier nog een paar !

Hier nog een paar !

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 18 april 2012, 17:23 uur

Vraag me wel af of die laatste (edit: met dat verkeersbord) nou zo grappig is, of die daarboven allemaal zo ongrappig.
0
geplaatst: 18 april 2012, 17:26 uur
panjoe schreef:

Vraag me wel af of die laatste nou zo grappig is, of die daarboven allemaal zo ongrappig.

Vraag me wel af of die laatste nou zo grappig is, of die daarboven allemaal zo ongrappig.
Dat laatste.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 19 april 2012, 03:23 uur
Waarom is dat hologram van Tupac ineens zo'n issue? Gorillaz deden het al in 2006:
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 19 april 2012, 08:55 uur
Ik mis ook de lol van dat hologram. Internethypes. 

0
geplaatst: 19 april 2012, 11:03 uur
Het hologram zoals het nu is uitgevoerd schijnt een totaal nieuwe techniek te zijn. Die studio die de effecten heeft verzorgd heeft ook de patenten. Ze hebben eerder ook bijv. Brad Pitt bewerkt in The Curious Case of Benjamin Button. Die hype is dus wel redelijk verklaarbaar. En uiteindelijk blijkt zo'n hologram zich dan weer perfect te lenen voor een meme. Case solved.
Randomness incoming.

Randomness incoming.

0
geplaatst: 19 april 2012, 11:20 uur
panjoe schreef:
Waarom is dat hologram van Tupac ineens zo'n issue? Gorillaz deden het al in 2006:
En de verschrikkelijke Celine Dion met Elvis een jaartje later in 2007.
0
geplaatst: 19 april 2012, 11:25 uur
panjoe schreef:
Waarom is dat hologram van Tupac ineens zo'n issue? Gorillaz deden het al in 2006
Waarom is dat hologram van Tupac ineens zo'n issue? Gorillaz deden het al in 2006
En ook Alice Cooper deed het vorig jaar nog eens dunnetjes over...
Dezelfde Alice Cooper overigens, die in 1973 al door Salvador Dali in hologram-vorm de wereld versteld deed staan !
0
geplaatst: 19 april 2012, 19:55 uur
panjoe schreef:
(embed)
(embed)
Omdat 2Pac wel koel is

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.