Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 21 april 2012, 14:05 uur
Eveningguard schreef:
Net zoals de rest van de wereld. Hier posten is niet meer nodig.
Net zoals de rest van de wereld. Hier posten is niet meer nodig.
Ik kom nooit op die site, maar wat mij betreft is hier posten ook niet meer nodig.

0
geplaatst: 21 april 2012, 14:07 uur
Arrie schreef:
Ik kom nooit op die site, maar wat mij betreft is hier posten ook niet meer nodig.
Maar ik kijk hier wel regelmatig naar dus post hier maar verder (quote)

0
geplaatst: 21 april 2012, 14:07 uur
Maar gelukkig kom je wel op de NMH meeting die ik ooit ga starten, Arrie. 

0
geplaatst: 21 april 2012, 16:13 uur
2MY schreef:
én ze kunnen de 'r' niet goed uitspreken
én ze kunnen de 'r' niet goed uitspreken

Ik zag op de vorige pagina trouwens weer een 'wij haten Bieber' grap. Hier wel een leuk filmpje over een soortgelijk geval:
0
geplaatst: 21 april 2012, 16:22 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Inderdaad, laten we vanaf dit moment creatief zijn en onze eigen grappen verzinnen. Ik trap af met een grap die ik eerder dit jaar heb verzonnen:
Wat is de overeenkomst tussen Aziaten en een massagraf?
Alle(n) lijken op elkaar.
Een dijenkletser al zeg ik het zelf.
Inderdaad, laten we vanaf dit moment creatief zijn en onze eigen grappen verzinnen. Ik trap af met een grap die ik eerder dit jaar heb verzonnen:
Wat is de overeenkomst tussen Aziaten en een massagraf?
Alle(n) lijken op elkaar.
Een dijenkletser al zeg ik het zelf.
Dat is een variatie op een line van Freez. Ik heb je door, Robhoppert.
0
geplaatst: 21 april 2012, 16:57 uur
Dan zou ik graag dat nummer willen horen. Misschien kan ik Freez dan aanklagen.
0
geplaatst: 21 april 2012, 19:30 uur
Doet me denken aan de verzamelaar die ik zelf heb samengesteld: Luit en Duidelijk. 

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 21 april 2012, 20:09 uur
Een ouderwetsche mop dan maar?
Twee vissers zitten in een bootje op het meer. Komt er ineens een windsurfer langs:
ZOEFFF... Het bootje schommelt, en de vissers mopperen wat. Even later komt de surfer
weer langs: ZOEFFF... En wat later opnieuw: ZOEFFF... "Nou heb ik er genoeg van!" roept
een van de vissers kwaad. Als de surfer weer nadert, gooit hij een steen in zijn richting. Die
raakt de surfer aan zijn hoofd. Hij tuimelt van zijn plank en verdwijnt onder water. Een paar
seconden verstrijken, maar de surfer komt niet boven. Verward kijken de vissers elkaar aan.
Dan besluiten ze dat dit toch niet de bedoeling was, en ze roeien snel naar de plek waar de
surfer gezonken is. Een van de visser duikt in het water. Even later komt hij weer boven met
een levenloos lichaam. Ze hijsen het aan boord. "Hij ademt niet meer", zegt de andere visser,
"ik zal hem mond op mond-beademing moeten geven." Zo gezegd, zo gedaan. De visser
neemt diep adem, en blaast de lucht in het koude lichaam. "O man," roept hij vervolgens uit:
"DIE heeft een slechte adem!" De andere visser bekijkt het lichaam nog eens goed en vraagt
dan: "Zeg eens, weet je zeker dat die surfer schaatsen droeg?"
Twee vissers zitten in een bootje op het meer. Komt er ineens een windsurfer langs:
ZOEFFF... Het bootje schommelt, en de vissers mopperen wat. Even later komt de surfer
weer langs: ZOEFFF... En wat later opnieuw: ZOEFFF... "Nou heb ik er genoeg van!" roept
een van de vissers kwaad. Als de surfer weer nadert, gooit hij een steen in zijn richting. Die
raakt de surfer aan zijn hoofd. Hij tuimelt van zijn plank en verdwijnt onder water. Een paar
seconden verstrijken, maar de surfer komt niet boven. Verward kijken de vissers elkaar aan.
Dan besluiten ze dat dit toch niet de bedoeling was, en ze roeien snel naar de plek waar de
surfer gezonken is. Een van de visser duikt in het water. Even later komt hij weer boven met
een levenloos lichaam. Ze hijsen het aan boord. "Hij ademt niet meer", zegt de andere visser,
"ik zal hem mond op mond-beademing moeten geven." Zo gezegd, zo gedaan. De visser
neemt diep adem, en blaast de lucht in het koude lichaam. "O man," roept hij vervolgens uit:
"DIE heeft een slechte adem!" De andere visser bekijkt het lichaam nog eens goed en vraagt
dan: "Zeg eens, weet je zeker dat die surfer schaatsen droeg?"
0
geplaatst: 22 april 2012, 11:47 uur
ik heb een kapotte wekker en toch weet ik s'nachts hoe laat het is", zegt Steven."hoe kan dat nou?" vraagt Mark. Steven: "Midden in de nacht pak ik m'n trompet, ga op het balkon staan en speel zo hard als ik kan. Dan doet de buurman zijn raam openen roept. HEE! HOU EENS OP MET DIE HERRIE! HET IS VIER UUR IN DE MORGEN,MAFKETEL!" 

0
geplaatst: 22 april 2012, 11:52 uur
GrafGantz schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Ik weet niet echt wat voor vader je hebt? Mss in films mr het echte leven is het anders

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.