Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 27 april 2012, 20:11 uur
Ik vind het altijd leuk om te zien dat dieren ook gewoon mensen zijn. 

0
geplaatst: 27 april 2012, 20:14 uur
0
Assurancetourix
geplaatst: 27 april 2012, 20:20 uur
"Dieren zijn precies als mensen, met dezelfde mensen wensen en dezelfde mensen streken. Dat staat allemaal in de fabeltjeskrant"
0
geplaatst: 28 april 2012, 11:02 uur
Geweldig, al die dieren!
Vooral die plaatjes van J.B. en die uilen
Vooral die plaatjes van J.B. en die uilen

0
geplaatst: 28 april 2012, 13:15 uur
Waren we allemaal maar uil. Dat zijn toch wel de gaafste dieren. Volgens mij genieten die ook oprecht van het leven.

0
geplaatst: 28 april 2012, 13:52 uur
Family Guy was even leuk, maar de grappen vallen wel heel vaak in de willekeur. Geef mij maar Futurama en South Park.
0
geplaatst: 28 april 2012, 14:09 uur
Nee. Family Guy is het beste programma ooit.
Southpark is een erg goede tweede.
Southpark is een erg goede tweede.
0
geplaatst: 28 april 2012, 14:13 uur
Eveningguard schreef:
Family Guy was even leuk, maar de grappen vallen wel heel vaak in de willekeur. Geef mij maar Futurama en South Park.
Fijn. Voor dit soort ongein hebben ze dit topic in het leven geroepen: Overigen >> Algemeen >> Het grote TV-kijk topic.
0
geplaatst: 28 april 2012, 14:33 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Fijn. Voor dit soort ongein hebben ze dit topic in het leven geroepen: Overigen >> Algemeen >> Het grote TV-kijk topic.
(quote)
Als Family Guy langskomt mag ik niet even snel wat zeggen? Ik ga er voor de rest niet op in hoor.
0
geplaatst: 28 april 2012, 14:53 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Nee. Ik haat je.
Nee. Ik haat je.
Kom nou toch, Rop. Waarom zo hard? Je hebt hier wel te maken met de leider van de sparoodmaffia.
0
geplaatst: 28 april 2012, 14:54 uur
Mix jij ook altijd spa rood met limonadesiroop? Zo niet: aanradertje.
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 28 april 2012, 16:56 uur
Er wandelt een blinde man een vrouwen café binnen, gaat aan de bar zitten en vraagt: "Hé, wil je een goeie mop horen over domme blondjes?" Het hele café wordt muisstil.
De blonde vrouw die naast hem zit, zegt: "Meneer, voordat u het gaat vertellen moet u eerst 5 dingen weten: de barman is een blonde vrouw, de uitsmijter is een blonde vrouw, ik ben een blonde vrouw van 1,90 meter, weeg 100 kg en heb de zwarte band, de vrouw aan de andere kant van u is ook blond en is professioneel gewichtheffer, de vrouw achter u is ook blond en is professioneel thai-boxer. Dus wilt u nog steeds de mop gaan vertellen?" vraagt de blonde vrouw.
De blinde man denkt na... en schudt zijn hoofd en zegt:" Nee, ik heb geen zin om hem 5 x te moeten uitleggen."
De blonde vrouw die naast hem zit, zegt: "Meneer, voordat u het gaat vertellen moet u eerst 5 dingen weten: de barman is een blonde vrouw, de uitsmijter is een blonde vrouw, ik ben een blonde vrouw van 1,90 meter, weeg 100 kg en heb de zwarte band, de vrouw aan de andere kant van u is ook blond en is professioneel gewichtheffer, de vrouw achter u is ook blond en is professioneel thai-boxer. Dus wilt u nog steeds de mop gaan vertellen?" vraagt de blonde vrouw.
De blinde man denkt na... en schudt zijn hoofd en zegt:" Nee, ik heb geen zin om hem 5 x te moeten uitleggen."
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 28 april 2012, 17:03 uur
Kende 'm al, maar kan er niet meer opkomen waarvan.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.