MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
De dierenplaatjes.

Ik vind het altijd leuk om te zien dat dieren ook gewoon mensen zijn.

Yann schreef:
Dan kan je hier je hart ophalen.

Ik vind de meeste hiervan eigenlijk wel leuk.

Assurancetourix

(afbeelding)
"Dieren zijn precies als mensen, met dezelfde mensen wensen en dezelfde mensen streken. Dat staat allemaal in de fabeltjeskrant"

HA. ha.

J.B.
Jocharo-T schreef:
Als we dan toch bezig zijn:

Ik doe mee!

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Rizz
Heerlijk thuiskomen dit

Assurancetourix

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Heerlijk al die dieren

Geweldig, al die dieren!

Vooral die plaatjes van J.B. en die uilen

Waren we allemaal maar uil. Dat zijn toch wel de gaafste dieren. Volgens mij genieten die ook oprecht van het leven.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Stewie

Stijn_Slayer
Met iets meer context is 'ie leuker.

Family Guy was even leuk, maar de grappen vallen wel heel vaak in de willekeur. Geef mij maar Futurama en South Park.

Nee. Family Guy is het beste programma ooit. Southpark is een erg goede tweede.

Eveningguard schreef:
Family Guy was even leuk, maar de grappen vallen wel heel vaak in de willekeur. Geef mij maar Futurama en South Park.

Fijn. Voor dit soort ongein hebben ze dit topic in het leven geroepen: Overigen >> Algemeen >> Het grote TV-kijk topic.

Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

Fijn. Voor dit soort ongein hebben ze dit topic in het leven geroepen: Overigen >> Algemeen >> Het grote TV-kijk topic.

Als Family Guy langskomt mag ik niet even snel wat zeggen? Ik ga er voor de rest niet op in hoor.

Nee. Ik haat je.

Haha al die dieren. Prachtig

Rhythm & Poetry schreef:
Nee. Ik haat je.

Kom nou toch, Rop. Waarom zo hard? Je hebt hier wel te maken met de leider van de sparoodmaffia.

Mix jij ook altijd spa rood met limonadesiroop? Zo niet: aanradertje.

Misterfool

(afbeelding)

Sir Spamalot (crew)
Er wandelt een blinde man een vrouwen café binnen, gaat aan de bar zitten en vraagt: "Hé, wil je een goeie mop horen over domme blondjes?" Het hele café wordt muisstil.
De blonde vrouw die naast hem zit, zegt: "Meneer, voordat u het gaat vertellen moet u eerst 5 dingen weten: de barman is een blonde vrouw, de uitsmijter is een blonde vrouw, ik ben een blonde vrouw van 1,90 meter, weeg 100 kg en heb de zwarte band, de vrouw aan de andere kant van u is ook blond en is professioneel gewichtheffer, de vrouw achter u is ook blond en is professioneel thai-boxer. Dus wilt u nog steeds de mop gaan vertellen?" vraagt de blonde vrouw.
De blinde man denkt na... en schudt zijn hoofd en zegt:" Nee, ik heb geen zin om hem 5 x te moeten uitleggen."

Hij is weer leuk!

Stijn_Slayer
Kende 'm al, maar kan er niet meer opkomen waarvan.

Haha geweldig

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:27 uur

geplaatst: vandaag om 11:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.