Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 3 mei 2012, 21:29 uur
Gloeilamp schreef:
Assurancetourix schreef:
2MY schreef:
grappig: als je lang genoeg kijkt, dan komt de hippie-bus van The Who voorbij!
grappig: als je lang genoeg kijkt, dan komt de hippie-bus van The Who voorbij! Een kinderhand is snel gevuld.

0
geplaatst: 3 mei 2012, 21:31 uur
AOVV schreef:
Samson!
Ik weet niet of deze al gepost is geweest, maar ik vind 'm gewoonweg briljant:
(afbeelding)
Samson!

Ik weet niet of deze al gepost is geweest, maar ik vind 'm gewoonweg briljant:
(afbeelding)

Gert zit ook echt m'n z'n hand op Samsons reet om z'n stemmetje te doen.

0
geplaatst: 3 mei 2012, 21:38 uur
Slowgaze schreef:
(stoere reply) Een kinderhand is snel gevuld.
(stoere reply) Een kinderhand is snel gevuld.
waarop:
Slowgaze schreef:
(samsonplaatje)
(samsonplaatje)

0
geplaatst: 3 mei 2012, 21:46 uur
Assurancetourix schreef:
(afbeelding)
een grap waar bier in voorkomt maar geen België (afbeelding)

en stopt eens met The Beatles, ik heb er nog geen enkele gezien die grappig is.
0
geplaatst: 3 mei 2012, 21:55 uur
Een Groninger en een Brit staan op het dek van een schip. Zegt de Brit: 'Quiet night'. Antwoordt de Groninger: 'Kwait ook naait'.
0
geplaatst: 3 mei 2012, 22:37 uur
herman schreef:
Een Groninger en een Brit staan op het dek van een schip. Zegt de Brit: 'Quiet night'. Antwoordt de Groninger: 'Kwait ook naait'.
Twee Amerikaanse soldaten verschuilen zich bij een boom. Zegt de ene tegen de andere: 'We're under attack!'
0
shadowboxer
geplaatst: 3 mei 2012, 23:13 uur
herman schreef:
Haha, die gaat morgen even de groep in.
0
geplaatst: 3 mei 2012, 23:16 uur
Haha, heerlijke grap Herman. Die van bennerd is minimaal even geniaal, maar die kende ik al. 

0
geplaatst: 3 mei 2012, 23:25 uur
Rhythm & Poetry, ik keek nog even snel naar die foto met je gezicht.. maar ik ken jou.. jij komt uit Gestel toch? Ik heb je wel eens gezien in de bus..
0
geplaatst: 3 mei 2012, 23:29 uur
Yessir, de opvallende verschijning. Alleen niet verder vertellen dat ik soms met de bus ga, dat is niet goed voor mijn reputatie. 

0
geplaatst: 3 mei 2012, 23:38 uur
herman schreef:

0
geplaatst: 3 mei 2012, 23:57 uur
herman schreef:
Sorry, maar ik snap hem niet. (Vlaming hier)
0
geplaatst: 3 mei 2012, 23:59 uur
Zuid-Hollander hier... Ook een eind uit de richting maar met een beetje inlevingsvermogen in dialecten moet deze grap toch de doorgronden zijn.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 00:01 uur
Inderdaad. Ik ben Noord-Hollander en nog nooit in Groningen geweest, maar ik vond hem leuk. 

0
geplaatst: 4 mei 2012, 00:04 uur
Hoe kun je een Brabantse vrouw tegelijk een kat en een hond laten nadoen?
Vragen of ze met je naar bed wil. Dan antwoordt ze: 'wawa, mejouw?'
Vragen of ze met je naar bed wil. Dan antwoordt ze: 'wawa, mejouw?'
0
geplaatst: 4 mei 2012, 00:14 uur
Heb ik onlangs toevallig nog geprobeerd hier, met succes!
Alleen begon ze te kokhalzen alsof ze een haarbal moest ophoesten en ging ze daarna tegen m'n brievenbus plassen... telt dat ook?
Alleen begon ze te kokhalzen alsof ze een haarbal moest ophoesten en ging ze daarna tegen m'n brievenbus plassen... telt dat ook?
0
geplaatst: 4 mei 2012, 00:24 uur
vigil schreef:
Zuid-Hollander hier... Ook een eind uit de richting maar met een beetje inlevingsvermogen in dialecten moet deze grap toch de doorgronden zijn.
Maar als Vlaming horen wij die dialecten nooit (ik vat 'm ook niet). Ik betwijfel trouwens of er veel Nederlanders zijn die West-Vlaams kunnen verstaan (ik eigenlijk ook niet).
0
geplaatst: 4 mei 2012, 00:33 uur
Als frequent luisteraar van StuBru hoor ik veel vaker West-Vlaams dan Gronings eigenlijk, maar West-Vlaams vind ik desondanks veel moeilijker te verstaan. Wil mijn grap anders wel uitleggen:
Kwait ook naait spreek je ongeveer hetzelfde uit als 'quiet night', maar de Groninger zegt '(ik) weet (het) ook niet' ermee.
Kwait ook naait spreek je ongeveer hetzelfde uit als 'quiet night', maar de Groninger zegt '(ik) weet (het) ook niet' ermee.
0
geplaatst: 4 mei 2012, 01:24 uur
2MY schreef:

0
geplaatst: 4 mei 2012, 11:31 uur
Welke muis loopt op twee poten?
Mickey Mouse
Welke hond loopt op twee poten?
Goofy
Welke eend loopt op twee poten?
Alle eenden, dommerik!
Mickey Mouse
Welke hond loopt op twee poten?
Goofy
Welke eend loopt op twee poten?
Alle eenden, dommerik!
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.