MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Assurancetourix

(afbeelding)

Gloeilamp schreef:

Assurancetourix schreef:

2MY schreef:
grappig: als je lang genoeg kijkt, dan komt de hippie-bus van The Who voorbij!

Een kinderhand is snel gevuld.

AOVV schreef:
Samson!

Ik weet niet of deze al gepost is geweest, maar ik vind 'm gewoonweg briljant:

(afbeelding)

Gert zit ook echt m'n z'n hand op Samsons reet om z'n stemmetje te doen.

2MY
Slowgaze schreef:
(stoere reply) Een kinderhand is snel gevuld.

waarop:

Slowgaze schreef:
(samsonplaatje)
Gert zit ook echt m'n z'n hand op Samsons reet om z'n stemmetje te doen.

Assurancetourix

(afbeelding)

een grap waar bier in voorkomt maar geen België

en stopt eens met The Beatles, ik heb er nog geen enkele gezien die grappig is.

Ja, die eeuwige Bietels, ik word er ook chagerijnig van.

2MY
haters

Een Groninger en een Brit staan op het dek van een schip. Zegt de Brit: 'Quiet night'. Antwoordt de Groninger: 'Kwait ook naait'.

Assurancetourix

(afbeelding)

Haha herman

herman schreef:
Een Groninger en een Brit staan op het dek van een schip. Zegt de Brit: 'Quiet night'. Antwoordt de Groninger: 'Kwait ook naait'.

Twee Amerikaanse soldaten verschuilen zich bij een boom. Zegt de ene tegen de andere: 'We're under attack!'

shadowboxer
herman schreef:

Haha, die gaat morgen even de groep in.

Haha, heerlijke grap Herman. Die van bennerd is minimaal even geniaal, maar die kende ik al.

Rhythm & Poetry, ik keek nog even snel naar die foto met je gezicht.. maar ik ken jou.. jij komt uit Gestel toch? Ik heb je wel eens gezien in de bus..

Yessir, de opvallende verschijning. Alleen niet verder vertellen dat ik soms met de bus ga, dat is niet goed voor mijn reputatie.

herman schreef:

herman schreef:

Sorry, maar ik snap hem niet. (Vlaming hier)

Zuid-Hollander hier... Ook een eind uit de richting maar met een beetje inlevingsvermogen in dialecten moet deze grap toch de doorgronden zijn.

Inderdaad. Ik ben Noord-Hollander en nog nooit in Groningen geweest, maar ik vond hem leuk.

Hoe kun je een Brabantse vrouw tegelijk een kat en een hond laten nadoen?

Vragen of ze met je naar bed wil. Dan antwoordt ze: 'wawa, mejouw?'

2MY
Heb ik onlangs toevallig nog geprobeerd hier, met succes!

Alleen begon ze te kokhalzen alsof ze een haarbal moest ophoesten en ging ze daarna tegen m'n brievenbus plassen... telt dat ook?

vigil schreef:
Zuid-Hollander hier... Ook een eind uit de richting maar met een beetje inlevingsvermogen in dialecten moet deze grap toch de doorgronden zijn.

Maar als Vlaming horen wij die dialecten nooit (ik vat 'm ook niet). Ik betwijfel trouwens of er veel Nederlanders zijn die West-Vlaams kunnen verstaan (ik eigenlijk ook niet).

Geloof me, ik hoor het Groningse dialect ook echt nooit.

Als frequent luisteraar van StuBru hoor ik veel vaker West-Vlaams dan Gronings eigenlijk, maar West-Vlaams vind ik desondanks veel moeilijker te verstaan. Wil mijn grap anders wel uitleggen:

Kwait ook naait spreek je ongeveer hetzelfde uit als 'quiet night', maar de Groninger zegt '(ik) weet (het) ook niet' ermee.

2MY
ik begreep hem wel in elk geval...

2MY schreef:
Heb ik onlangs toevallig nog geprobeerd hier, met succes!

Alleen begon ze te kokhalzen alsof ze een haarbal moest ophoesten en ging ze daarna tegen m'n brievenbus plassen... telt dat ook?

Welke muis loopt op twee poten?
Mickey Mouse

Welke hond loopt op twee poten?
Goofy

Welke eend loopt op twee poten?
Alle eenden, dommerik!

Jocharo-T
^Dit is wel van een heel bedroevend niveau

Ik had ze alle drie fout.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:18 uur

geplaatst: vandaag om 19:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.