Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 26 juni 2012, 16:41 uur
Niet grappig, gewoon dom.. om de bomen heen rijden(zo ziet het er uit).
0
geplaatst: 26 juni 2012, 17:07 uur
Snorlax doet dat beter, met twee vingers in de neus (spreekwoordelijk dan, want volgens mij kan hij niet bij z'n neus). En daarna gewoon weer verder slapen. 

0
Jocharo-T
geplaatst: 26 juni 2012, 17:33 uur
Dacht dat dat Pokémon geneuzel eens per jaar was. Het lijkt wel of ik op een Pokémon fan site ben beland. Negen van de tien mensen op deze site begrijpen helemaal niets van dat Pokémon gedoe. Kan er niet een speciaal Pokémon topic gemaakt worden, waar jullie met z'n allen lekker heen kunnen om je verhaaltjes over Pokémons met of zonder neus en grapjes neer te deponeren? 
Ps. En een speciaal topic voor Assurancetourix. Waar hij dan lekker in zijn ééntje kan gaan zitten.

Ps. En een speciaal topic voor Assurancetourix. Waar hij dan lekker in zijn ééntje kan gaan zitten.
0
geplaatst: 26 juni 2012, 19:50 uur
Paap_Floyd schreef:
Sir Spamalot.. kom er maar in.
Sir Spamalot.. kom er maar in.
Die zit in z´n stamcafé al die geweldige moppen te vertellen.

0
geplaatst: 26 juni 2012, 21:03 uur
Jocharo-T schreef:
Dacht dat dat Pokémon geneuzel eens per jaar was. Het lijkt wel of ik op een Pokémon fan site ben beland. Negen van de tien mensen op deze site begrijpen helemaal niets van dat Pokémon gedoe. Kan er niet een speciaal Pokémon topic gemaakt worden, waar jullie met z'n allen lekker heen kunnen om je verhaaltjes over Pokémons met of zonder neus en grapjes neer te deponeren?

Ik ben Jocharo en ik ben een huilie.

0
geplaatst: 26 juni 2012, 21:04 uur
Ach, zo'n slecht idee is het niet. Jullie een pokemontopic, de overige users hun rust terug. Niet iedereen is namelijk in zijn of haar kindertijd blijven hangen. Ik vind het eigenlijk ook wel mooi geweest met die pokemon-nonsens.
0
geplaatst: 26 juni 2012, 21:07 uur
Begin met Pokémeter. Dan kan je over alle Pokémons discussiëren en ze een beoordeling geven. Daar komt dan een toplijst uit waar waarschijnlijk de OK Computer van de Pokémons (Snorlax) natuurlijk op 1 zal staan.
0
geplaatst: 26 juni 2012, 21:14 uur
Don Cappuccino schreef:
Begin met Pokémeter. Dan kan je over alle Pokémons discussiëren en ze een beoordeling geven. Daar komt dan een toplijst uit waar waarschijnlijk de OK Computer van de Pokémons (Snorlax) natuurlijk op 1 zal staan.
Met de topics 'Knappe Pokévrouwtjes', 'Pokémons en hun gedachtegoed', 'Pokébattle', 'Pokémon van de dag', 'Help, ik zoek een Pokémon en 'R.I.P.' (Rest in Poképeace). Of zo...
0
geplaatst: 26 juni 2012, 21:20 uur
En natuurlijk de topics:
Essentiële Pokémons Voor je Reis Naar De Laatste Gym, Pokémons toevoegen aan de site, Welke pokémon haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?, Slechtste Pokémon ooit.
Dat kan nog wat worden.
Essentiële Pokémons Voor je Reis Naar De Laatste Gym, Pokémons toevoegen aan de site, Welke pokémon haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?, Slechtste Pokémon ooit.
Dat kan nog wat worden.

0
geplaatst: 26 juni 2012, 21:22 uur
En dan loopt het uiteraard weer uit de hand met een topic als "Ik ben er echt klaar mee nu, Pokemon".
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.