MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Assurancetourix

(afbeelding)

Maak dat de kat wijs.

(afbeelding)

Is dat nou die Skrillex, Rudi?

speelt Chopin, geen dub step:

Niet grappig, gewoon dom.. om de bomen heen rijden(zo ziet het er uit).

Ulfat-e-Zulmat

(afbeelding)

Aggron, bitches!

Snorlax doet dat beter, met twee vingers in de neus (spreekwoordelijk dan, want volgens mij kan hij niet bij z'n neus). En daarna gewoon weer verder slapen.

Sterker nog, Snorlax heeft helemaal geen neus

Jocharo-T
Dacht dat dat Pokémon geneuzel eens per jaar was. Het lijkt wel of ik op een Pokémon fan site ben beland. Negen van de tien mensen op deze site begrijpen helemaal niets van dat Pokémon gedoe. Kan er niet een speciaal Pokémon topic gemaakt worden, waar jullie met z'n allen lekker heen kunnen om je verhaaltjes over Pokémons met of zonder neus en grapjes neer te deponeren?

Ps. En een speciaal topic voor Assurancetourix. Waar hij dan lekker in zijn ééntje kan gaan zitten.

Sir Spamalot.. kom er maar in.

Paap_Floyd schreef:
Sir Spamalot.. kom er maar in.

Die zit in z´n stamcafé al die geweldige moppen te vertellen.

Jocharo-T schreef:
Dacht dat dat Pokémon geneuzel eens per jaar was. Het lijkt wel of ik op een Pokémon fan site ben beland. Negen van de tien mensen op deze site begrijpen helemaal niets van dat Pokémon gedoe. Kan er niet een speciaal Pokémon topic gemaakt worden, waar jullie met z'n allen lekker heen kunnen om je verhaaltjes over Pokémons met of zonder neus en grapjes neer te deponeren?

Ps. En een speciaal topic voor Assurancetourix. Waar hij dan lekker in zijn ééntje kan gaan zitten.

Ik ben Jocharo en ik ben een huilie.

Ach, zo'n slecht idee is het niet. Jullie een pokemontopic, de overige users hun rust terug. Niet iedereen is namelijk in zijn of haar kindertijd blijven hangen. Ik vind het eigenlijk ook wel mooi geweest met die pokemon-nonsens.

Begin met Pokémeter. Dan kan je over alle Pokémons discussiëren en ze een beoordeling geven. Daar komt dan een toplijst uit waar waarschijnlijk de OK Computer van de Pokémons (Snorlax) natuurlijk op 1 zal staan.

Don Cappuccino schreef:
Begin met Pokémeter. Dan kan je over alle Pokémons discussiëren en ze een beoordeling geven. Daar komt dan een toplijst uit waar waarschijnlijk de OK Computer van de Pokémons (Snorlax) natuurlijk op 1 zal staan.

Met de topics 'Knappe Pokévrouwtjes', 'Pokémons en hun gedachtegoed', 'Pokébattle', 'Pokémon van de dag', 'Help, ik zoek een Pokémon en 'R.I.P.' (Rest in Poképeace). Of zo...

En natuurlijk de topics:

Essentiële Pokémons Voor je Reis Naar De Laatste Gym, Pokémons toevoegen aan de site, Welke pokémon haalt nou het bloed onder je nagels vandaan?, Slechtste Pokémon ooit.

Dat kan nog wat worden.

sxesven

(afbeelding)

En dan loopt het uiteraard weer uit de hand met een topic als "Ik ben er echt klaar mee nu, Pokemon".

Inderdaad Rhythm & Pokémon.

Assurancetourix

(afbeelding)

Misterfool

(afbeelding)

Stijn_Slayer
Net niet flauw genoeg om leuk te zijn.

Misterfool
That is like your opinion, man

Assurancetourix

(afbeelding)

Is niet grappig, is cultuur

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:51 uur

geplaatst: vandaag om 13:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.