MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Improvision
Een Belg, een Hollander en een Duitser zitten op café. 'Twee zotten lopen door de woestijn,' zegt de Belg. Waarop de Hollander vraagt: 'Welke woestijn?' 'Ik weet het niet,' zegt de Belg en hij begint te wenen. En ook de Duitser begint te wenen. En dan roept de cafébaas: 'Brand, iedereen naar buiten!' En dus loopt iedereen naar buiten maar, gelukkig is het loos alarm. Vervolgens gaan alle Duitsers, Hollanders en Belgen die in het café zaten terug naar hun eigen land. Iedereen is wel snel thuis omdat het café vlakbij het drielandenpunt ligt, in Gemmenich!

Maar hoe kwamen ze dan van het dak van dat café af?

Met de helikopter natuurlijk.

Rizz
He$$el_01 schreef:
Veel Balotelli grappen vandaag op 9Gag.

(afbeelding)

Slaat niet echt ergens op, maar leuk geshopt

(afbeelding)

Assurancetourix

(afbeelding)

Die is best leuk!

Misterfool

Balotelli trouwens ook lachen.

panjoe (moderator)
Robbie Keane schreef:
(afbeelding)

Ik ga helemaal kapot hier !

panjoe (moderator)
Dit vind ik grappig. En heel mooi.

Improvision
panjoe schreef:

Misschien een goede deelnemer voor een eventueel tweede seizoen met kansloze polder rappers op RTL 5?

Zo heel slecht vind ik hem niet.

Jocharo-T
Hij rapt niet echt slecht, maar hij heeft de uitstraling van een boertje en daardoor lijkt de clip en de tekst ook nergens op. De tekst is sowieso drama. Je zou het nummer moeten luisteren zonder beeld en dan is het nog best te doen.

Als je het echt wilt kan je er nog een aardige flow in horen. Maar de tekst en uitstraling zijn echt niveau -10

"Ik blijf draaien als een wasmachine en laat jou lopen als een ober of een bediende." YEAH

Robbie Keane schreef:
Plaatjen

Pokémon!

panjoe schreef:

Mooi inderdaad .

Ik lach me een kriek.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:17 uur

geplaatst: vandaag om 10:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.