Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
Misterfool
geplaatst: 7 juli 2012, 19:12 uur
Stijn_Slayer schreef:
Dat vind ik dus gewoon racistisch.
Dat vind ik dus gewoon racistisch.
Idd, hier kan ik in ieder geval niet om lachen.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 21:21 uur
Misterfool schreef:
(quote)
Ach ja, die "grappen" staan nu eenmaal op internet. Kan me er inmiddels niet meer druk over maken. Overigens kan ik er uiteraard ook niet om lachen.
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 7 juli 2012, 21:28 uur
De verspreiding van dat soort 'humor' vind ik ook een vrij kwalijke zaak. Daar moet je niet aan mee willen doen en dat moet je niet op deze site willen hebben.
Maar enfin, genoeg gezegd.
Maar enfin, genoeg gezegd.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 21:34 uur
Ik vind leuke racistische grappen wel leuk, maar deze niet. Zo ben ik ook wel weer.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 21:35 uur
Nee, maar ik denk dan altijd maar zo: het verandert toch niet de manier hoe ik er tegenaan kijk. Maar inderdaad: genoeg gezegd.
0
geplaatst: 7 juli 2012, 21:45 uur
Grappig overigens dat alleen witte mensen vallen over een racistisch plaatje, maar dat terzijde.
Even wat keurige humor die niemand kwetst:

0
geplaatst: 7 juli 2012, 21:48 uur
Slowgaze schreef:
Grappig overigens dat alleen witte mensen vallen over een racistisch plaatje, maar dat terzijde.
(afbeelding)
(afbeelding)
Ik ben niet wit hoor. Ik zou het wel moeten zijn, daar niet van. Maar getinte mensen vallen toch ook over racistische moppen?
0
geplaatst: 7 juli 2012, 21:50 uur
Veel minder als blanken. Ik heb ook allerhande buitenlandse roots maar ik lach minstens zo hard mee als er stereotiepe grappen worden gemaakt over mijn afkomst. En veel allochtonen die ik ken zijn net zo (niet allemaal).
0
geplaatst: 9 juli 2012, 09:48 uur
0
geplaatst: 9 juli 2012, 13:20 uur
Ja, leuk, Anton. Hoe noem je een abortus bij een zwarte vrouw? Misdaadpreventie. Racisme etc. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.