Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 25 juli 2012, 13:57 uur
corn1holio1 schreef:
Held!
Held!
Neemt niet weg dat de boete nog steeds betaald zal moeten worden.
Althans, ik mag aannemen dat als de politie een wielklem plaatst, ze ook aan de hand van je nummerplaat al je gegevens checken.
Dus ik vrees voor deze ''held'' dat er in een later stadium wel een minder plezierige envelop op zijn deurmat is gevallen...
0
geplaatst: 25 juli 2012, 14:01 uur
Dit is in Bulgarije, lijkt me stug dat het daar van de kant van de politie net zo gestroomlijnd loopt als hier...
0
geplaatst: 26 juli 2012, 08:14 uur
Het is nochtans een heuse muziekgrap, lijkt me dat ik die hier toch wel zonder uitleg kan plaatsen.
0
leander?
geplaatst: 26 juli 2012, 09:05 uur
corn1holio1 schreef:
Ik mis de pointe denk ik...
Ik mis de pointe denk ik...
4'33 is alleen stilte.
0
geplaatst: 26 juli 2012, 09:23 uur
Dat is niet helemaal waar 
Het stuk zelf isweliswaar nootloos gecomponeerd (in drie delen haha), maar de bedoeling van Cage was geloof ik om alle geluiden eromheen ook tot muziek te maken, zoals kuchjes in de zaal, wind, en weet ik veelwat er nog meer hoorbaar is in zo'n concertzaal.
Dus puur stilte: nee (ja, in een vacuüm..)

Het stuk zelf isweliswaar nootloos gecomponeerd (in drie delen haha), maar de bedoeling van Cage was geloof ik om alle geluiden eromheen ook tot muziek te maken, zoals kuchjes in de zaal, wind, en weet ik veelwat er nog meer hoorbaar is in zo'n concertzaal.
Dus puur stilte: nee (ja, in een vacuüm..)
0
geplaatst: 26 juli 2012, 09:49 uur
Cage stuk had eerst geen tijd dacht ik, maar de naam is gegeven door die eerste uitvoering van 4.33 sec.
Er hoort ook een stopwatch bij .
Dit moet de beste uitvoering zijn, transcriptie van piano naar een heel orkest (ook meer bijgeluiden door o.a. het omslaan vd partituur tussen de verschillende delen.
Dat de video > 9 minuten duurt komt door de staande ovatie vh publiek, geniet.
Er hoort ook een stopwatch bij .
Dit moet de beste uitvoering zijn, transcriptie van piano naar een heel orkest (ook meer bijgeluiden door o.a. het omslaan vd partituur tussen de verschillende delen.
0
geplaatst: 26 juli 2012, 10:02 uur
Haha, zitten een paar sterke reacties bij op youtube:
My teenage cousin likes to crank this up to piss off the neighbors.
i heard it was 10'45" when Christian Thielemann conducted it
first song i ever learned to play
I think the oboes were a little bit sharp...
that guy got an entire orchestra together to sit and do nothing! now they all know what it's like to be a percussionist most of the time!
What is it with the violas always coming in early?
0
geplaatst: 26 juli 2012, 11:06 uur
Also again, do you think he actually hired a real orchestra or did he just grab some people off the street?
I might sample this and make it into a beat. It would be much better than most mainstream hip hop.
damn, my speakers were not on
it needs more cowbell !!!!
0
Maartenn (crew)
geplaatst: 26 juli 2012, 11:20 uur
Stalin schreef:
Andersom kan ook, namelijk de interviewer die stil valt door opmerkingen van zijn gast/gaste...
Hierbij 2 filmpjes waarin Eliza Coupe de toch niet bepaald op zijn mondje gevallen Conan van zijn stuk brengt.
(embed)
(embed)
Andersom kan ook, namelijk de interviewer die stil valt door opmerkingen van zijn gast/gaste...
Hierbij 2 filmpjes waarin Eliza Coupe de toch niet bepaald op zijn mondje gevallen Conan van zijn stuk brengt.
(embed)
(embed)

Wat een heerlijk figuur die Eliza Coupe !
0
geplaatst: 26 juli 2012, 11:24 uur

Die laatste komt uit een Jimmy Kimmel item, celebs read mean tweets

0
geplaatst: 26 juli 2012, 11:58 uur
Rudi S schreef:
Oh, kom op, zeg. Dat de video > 9 minuten duurt komt door de staande ovatie vh publiek, geniet.

Dit is echt het meest belachelijke wat ik ooit gezien heb. Alsof ik mijn witte doek, gekocht bij de Pippoos, ophang in het Rijksmuseum en iedereen gaat daar naar kijken.

0
geplaatst: 26 juli 2012, 12:18 uur
Assurancetourix schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Normaal ben ik niet zo van de Alzheimergrappen, maar deze is

En die van Aslan was ook

0
geplaatst: 26 juli 2012, 16:20 uur
brooklyn schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Altijd leuk, als cartoons van mede-users geplaatst worden
0
geplaatst: 26 juli 2012, 17:59 uur
Precies! Smakeloze grappen zijn het, je ouders zullen het maar hebben.

0
Schnee
geplaatst: 26 juli 2012, 23:11 uur
chevy93 schreef:

Dit is echt het meest belachelijke wat ik ooit gezien heb. Alsof ik mijn witte doek, gekocht bij de Pippoos, ophang in het Rijksmuseum en iedereen gaat daar naar kijken.
(quote)
Oh, kom op, zeg. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.