MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Ik kan er wel om lachen Vooral de foto die FlyLo postte dan.

Om die van Stapler kan ik niet lachen.

Arrie schreef:

Arrie schreef:

panjoe (moderator)
Nee, niet heel grappig. Je zou toch denken dat Het Internet ondertussen wel met een betere grap zou komen over 9/11. Gelukkig heeft C&H er 5 jaar geleden al eentje gemaakt:

(afbeelding)

Die van vandaag is ook geinig - en geheel terecht.

(afbeelding)

De tweede van C&H

Er zijn 365 dagen in een niet schrikkeljaar, maar toch kiezen jullie net die dag om zulke belachelijke grappen te plaatsen. Wat gaan jullie dan doen op de dag van het wapenstilstand van de tweede Wereldoorlog ? Gaat jullie doos met Auschwitz-grappen en afbeeldingen dan open ?

Die C&H grappen zijn trouwens wat anders.

Onweerwolf
Dat is natuurlijk waar. Sommige grappen zijn veel leuker op woensdagen.

Ik kon om al deze 9/11 grappen best lachen .

Die van Stapler was fakking episch.

Onweerwolf schreef:
Dat is natuurlijk waar. Sommige grappen zijn veel leuker op woensdagen.

IllumSphere schreef:
Er zijn 365 dagen in een niet schrikkeljaar, maar toch kiezen jullie net die dag om zulke belachelijke grappen te plaatsen. Wat gaan jullie dan doen op de dag van het wapenstilstand van de tweede Wereldoorlog ? Gaat jullie doos met Auschwitz-grappen en afbeeldingen dan open ?

Wat een hypocriet gezeik. Waarom zou het wel over 3 weken mogen en op dezelfde datum als de gebeurtenis niet?

@Onweerwolf

IllumSphere schreef:
Wat gaan jullie dan doen op de dag van het wapenstilstand van de tweede Wereldoorlog ? Gaat jullie doos met Auschwitz-grappen en afbeeldingen dan open ?.

Goede. Ik zet 't even in mijn agenda.

IllumSphere schreef:

Waarom zijn die anders dan. Politiek correcte nvm

Stapler schreef:
(quote)

Wat een hypocriet gezeik. Waarom zou het wel over 3 weken mogen en op dezelfde datum als de gebeurtenis niet?

@Onweerwolf

Kijk, jij hebt de vraag al getypt. Nu nog enkel de vraag weten te beantwoorden op een intelligente en ethische manier. En gelieve ook out of the box te denken en niet zomaar aannemen dat het cool is om dwaze grapjes (en dat moet je toch kunnen toegeven) over een aanslag die wel wat meer vernietigde dan twee torens midden in Manhattan.

Mag ik je even aanraden om sommige zaken niet zo serieus te nemen? Dat maakt het leven er een stuk gemakkelijker op.

We hebben deze discussie al gevoerd trouwens en kort samengevat zei ik daar dat je overal grappen over moet kunnen maken en je gekwetst te voelen voor mij geen reden was om de grap te censureren.
En bovendien de mensen die er zich door gekwetst voelen, voelen zich dat ook wel op een andere dag.

Kom nou, aan kanker gaan nog steeds mensen dood en daar mogen we ook gewoon grappen over posten. Aan die aanslagen gaat echt niemand meer dood hoor. Neen, 9/11 jokes are just plane wrong.

(afbeelding)

Anders post iemand zo dat filmpje van Dominee Gremdaat over kwetsen nog even, dan hebben we die ook weer gehad.

Stapler schreef:
We hebben deze discussie al gevoerd trouwens en kort samengevat zei ik daar dat je overal grappen over moet kunnen maken en je gekwetst te voelen voor mij geen reden was om de grap te censureren.
En bovendien de mensen die er zich door gekwetst voelen, voelen zich dat ook wel op een andere dag.

Het is maar wat je een grap noemt. Een afbeelding met dwaze tierlantijntjes erin verwerkt is voor mij geen grap. En hou toch op. Ik heb nergens beweerd dat je daar geen grappen over mocht maken. Ik zei enkel dat ik het niet vind kunnen dat je zoiets doet op een dag als vandaag. Het is inderdaad zo dat iemand die zich gekwetst voelt zich ook gekwetst zal voelen op andere dagen, maar dat betekent niet dat dit niet dubbel zo hard aankomt. Op twaalf september houdt er namelijk niemand zijn klep voor één minuut en op dertien september zijn er geen herdenkingen voor alle mensen, en dat zijn er een hoop, die daar omgekomen zijn.

Assurancetourix

(afbeelding)

aslan (crew)

Even oud als het internet, helaas (staat zelfs 2002 in de rechterbovenhoek)

panjoe (moderator)

FlyLo schreef:

Vervelend voor je, hoor. Ik kende hem nog niet.

Rizz

FlyLo schreef:

Na al die jaren heb ik het internet nog steeds niet uit, blijkbaar.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:58 uur

geplaatst: vandaag om 21:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.