Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 3 oktober 2012, 12:21 uur
Het is ongetwijfeld geen grap, maar niets dan de waarheid, maar toch.

0
geplaatst: 3 oktober 2012, 15:02 uur
Die van panjoe is echt
. Mijn vrienden en ik hebben ons helemaal kapot gelachen om deze grap tijdens de pauze.
. Mijn vrienden en ik hebben ons helemaal kapot gelachen om deze grap tijdens de pauze.
0
geplaatst: 3 oktober 2012, 18:54 uur
je moet het dan ook in de historische context van 3 oktober zien.
0
geplaatst: 3 oktober 2012, 23:53 uur
''These dogs are drunk....and high..... and they don't have a license....and they're sitting in their own poop.''

Die van het synchroonzwemmen ga ik niet kijken. Ik moet nog slapen en ze zien er eng uit.
En die death scene: wtf.

0
Stijn_Slayer
geplaatst: 4 oktober 2012, 11:21 uur
Toen 'ie voor de derde keer begon te schreeuwen, moest ik ook wel lachen. Moet er alleen niet aan denken de hele film te zien. 

0
geplaatst: 4 oktober 2012, 11:37 uur
Vroeger, kon je lachen om Ajaxtoen haalde Ajax nog de halve finale:
0
geplaatst: 4 oktober 2012, 14:10 uur
Ik heb gisteren anders ook erg gelachen om Ajax. Duurde 90 minuten en een beetje. Aanrader.
0
geplaatst: 4 oktober 2012, 15:20 uur
Joy4ever schreef:
Ik heb gisteren anders ook erg gelachen om Ajax. Duurde 90 minuten en een beetje. Aanrader.
Volgens mij hou je daar wel mee op, want ik hoorde laatst dat volgens de nieuwe plannen de ziektekostenverzekering de kosten van het reanimeren (van je dood lachen) nog wel vergoedt, maar de voorrijkosten van de ambulance niet meer

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.