MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
*padaboem tsjj*

Kleine glimlach. De grap is natuurlijk dat Kluun vast nooit de Nobelprijs voor literatuur zal krijgen, A) omdat-ie kut schrijft en B) omdat de Nobelprijs voor literatuur vaak afhangt van politieke zaken. Heaney kreeg bijvoorbeeld z'n prijs waarschijnlijk, ook omdat-ie fokking goed is, waarschijnlijk ook omdat er net vrede was gesloten in Ierland. Of zo. Ik doe het even uit mijn hoofd, maar als ik het verkeerd heb, word ik vast wel door iemand gecorrigeerd. Mjuman?

We weten ondertussen wel dat Erika Leonard de nobelprijs voor de literatuur gaat winnen. Het thema de onderdrukking van de vrouw en dat zeker op plaatsen waar leiderschap van essentieel belang is staat al jaren bekend als een succesvolle formule om prijzen binnen te halen.

Seamus Heaney wordt wel gezien als de grootste Ierse dichter na William B. Yeats. De achterliggende reden zal wel zijn geweest dat Ireland in de 90's een enorme economische groei heeft doorgemaakt - die in '95 al duidelijk zichtbaar was; het grappige was evenwel als je in die tijd 15 km buiten Dublin was, je zomaar in de 19e eeuw kon zitten

En verder ben ik het Slowgaze eens over Kluun en zo zijn er wel meer.

IllumSphere schreef:
We weten ondertussen wel dat Erika Leonard de nobelprijs voor de literatuur gaat winnen. Het thema de onderdrukking van de vrouw en dat zeker op plaatsen waar leiderschap van essentieel belang is staat al jaren bekend als een succesvolle formule om prijzen binnen te halen.

Nou, in dat geval gaat het dan eerder spannend worden in huize Heleen van Royen.

Ik dacht dat vrouwen het stiekem wel fijn vonden onderdrukt te worden.

Nou, in dat geval gaat het dan eerder spannend worden in huize Heleen van Royen.

Is het niet altijd spannend in huize Heleen van Royen?

Onweerwolf

GrafGantz schreef:
(quote)

*cheeses
Die is dan wel weer leuk!
Die site draagt met recht wel zo'n naam...

Rhythm & Poetry schreef:
*padaboem tsjj*
Het is niet padaboem, het is Badoem, of padoem. Jij slaat in ieder geval één keer te veel.

2MY
Dat is de dubstep-remix, Chevy. Ga met je tijd mee.

Onweerwolf
2MY schreef:

Meisjes vragen om raad na sms-contact: HeTexted

En SheTexted will be coming soon!

2MY schreef:

Improvision

sorry verkeerde topic, hier is al iets voor

De Site >> Gebruikers >> wat draai je nu #4

Daar kan deze ook bij:

(afbeelding)

panjoe (moderator)

panjoe (moderator)

(afbeelding)

2MY schreef:

@Panjoe: is geloof ik al eens geweest, maar blijft geweldig!

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:47 uur

geplaatst: vandaag om 22:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.