MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Die is echt geweldig ja

niels94 schreef:
Haakt nog even aan op die 'vermoord Hitler grap'. Zo had ik het nog niet bekeken:

(afbeelding)

Ja maar als de maker van de tijdmachine terug in de tijd is gegaan, wie heeft dan de tijdmachine gemaakt?

Slowgaze schreef:
(quote)

Dat wist je toevallig, of je hebt op masturbating + starbucks gegoogled?

Heb er niet op ge-gegoogled, kwam dat bericht eerder deze week tegen en moest er dus meteen weer aan denken

Assurancetourix

(afbeelding)

Misschien niet echt grappig, maar meer heel apart:

Badr Hari mag even naar huis om de uitspraak van heel veel niet zulke lieve dingen af te wachten en de familie Gullit versiert het huis met ballonnen.

Doet me denken aan die docu over Kempi. Ging ze moeder helemaal uit haar dak van vreugde toen ie vrij kwam. Mijn moeder had me eerst even onder 4 ogen willen spreken.

Stijn_Slayer schreef:
Eén van de beste Pythonsketches.

Stijn_Slayer schreef:
Eén van de beste Pythonsketches. Die grammofoonspeler achterop die fiets!

Hilter: Ah yes, ve make a little *hike* for Bideford.

Johnson: Ah yes. Well, you'll want the A39. Oh, no, you've got the wrong map there. This is Stalingrad. You want the Ilfracombe and Barnstaple section.

Hilter: Ah! Stalingrad! Ha ha ha, Heinri...Reginald, you have the wrong map here you silly old leg-before-vicket English person.

Bimmler: I'm sorry mein Fuhrer, mein (cough) mein Dickie old chum.

Landlady: Oh, lucky Mr Johnson pointed that out. You wouldn't have had much fun in Stalingrad, would you? Ha ha. (stony silence) I said, you wouldn't have had much fun in Stalingrad, would you?

Hilter: Not much fun in Stalingrad, no.

Landlady: Oh I'm sorry. I didn't introduce you. This is Ron. Ron Vibbentrop.

Landlady: And this is the quiet one, Mr Bimmler, Heinrich Bimmler.

Bimmler: How do you do there squire? I also am not of Minehead being born but I in your Peterborough Lincolnshire was given birth to. But am staying in Peterborough Lincolnshire house all time during vor, due to jolly old running sores, and vos unable to go in the streets or to go visit football matches or go to Nuremburg. Ha ha. Am retired vindow cleaner and pacifist, without doing war crimes. Oh...and am glad England vin Vorld Cup. Bobby Charlton. Martin Peters. And eating I am lots of chips and fish and hole in the toads and Dundee cakes on Piccadilly Line, don't you know old chap, vot! And I vos head of Gestapo for ten years. (Hilter elbows him in the ribs) Ah! Five years! (Hilter elbows him again, harder) Nein! No! Oh. Was NOT head of Gestapo AT ALL! I was not, I make joke!

Stijn_Slayer
Cleese kan zich ook altijd zo heerlijk opwinden. De rol van Hitler past hem echt als gegoten.

Idle die voorafgaand z'n hele rit beschrijft vind ik overigens ook geniaal. Heel veel mensen doen dat zo terwijl ze niet beseffen dat de ander er toch geen beeld bij heeft.

Zit hem als gegoten, niet past hem als gegoten.

panjoe (moderator)

(afbeelding)

Dat is.... hoogst verontrustend

Stijn_Slayer
Flying V

panjoe (moderator)
GrafGantz schreef:
Dat is.... hoogst verontrustend

Inderdaad. Er blijkt dus een hele website voor te zijn: ManBabies.com.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Assurancetourix
dan kan deze er ook nog wel bij

(afbeelding)

Die heeft behoorlijke meloe.. ehm, pompoenen.

panjoe (moderator)
Hihi, grapjes voor de nerds.

Ik snap hem niet.

Een beetje saai wel.

panjoe (moderator)
De wortel van -1 is het imaginaire getal, i.
2^3=8.
De hoofdletter sigma staat voor een som.
De pi staat voor het getal pi.

In het Engels staat er dus "i 8 sum pi".

Grapje voor de nerds dus.

Dat is niet eens grappig.

Assurancetourix

(afbeelding)

Stijn_Slayer
Dat is niet abstract.

panjoe schreef:
De wortel van -1 is het imaginaire getal, i.
2^3=8.
De hoofdletter sigma staat voor een som.
De pi staat voor het getal pi.

In het Engels staat er dus "i 8 sum pi".

Grapje voor de nerds dus.

Ah, dat sigma voor som staat, had ik niet door. Ik vroeg me al af waar "I 8 sigma pi" op sloeg. Sigma pi klinkt nou niet als iets eetbaars.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:26 uur

geplaatst: vandaag om 16:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.