Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 16 november 2012, 19:12 uur
Weekend!
Die is gestart met een vinger die net is toegenaaid.
Die is gestart met een vinger die net is toegenaaid.

0
geplaatst: 16 november 2012, 19:51 uur
Tijd voor wat optisch gezichtsbedrog. Zoek de door mij getekende vogel in onderstaande foto:

Tip: klik de foto aan voor een wat grotere versie. Ook wat extra afstand nemen van je beeldscherm kan werken.

Tip: klik de foto aan voor een wat grotere versie. Ook wat extra afstand nemen van je beeldscherm kan werken.
0
geplaatst: 16 november 2012, 19:59 uur
Over vogels gesproken, weten jullie waarom als die beesten in een V-formatie vliegen de ene kant langer is dan de andere?
Daar vliegen dan meer vogels.
Daar vliegen dan meer vogels.
0
geplaatst: 17 november 2012, 10:54 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Tijd voor wat optisch gezichtsbedrog. Zoek de door mij getekende vogel in onderstaande foto:
(afbeelding)
(afbeelding)
Ik denk die vogel rechtsonder, achtste van onderaf en zesde vanaf de rechterkant. Die grote merel links kan het in elk geval niet zijn, want die heb ik al getekend.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 17 november 2012, 16:18 uur
Om even verder te gaan op Spinoza in een pak vla: Descartes in 3 minuten.
"Descartes contributed so much that the French decided just to call it a day and never to contribute anything else to society ever again - and they never have."
"Descartes contributed so much that the French decided just to call it a day and never to contribute anything else to society ever again - and they never have."
0
Assurancetourix
geplaatst: 17 november 2012, 22:36 uur
Weddenschap met de veearts verloren misschien?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.