Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juni 2009, 22:08 uur
Kud heeft kudgeluid.
Heb ook vaak om het volgende moeten grinniken:
nrc.tv - kamagurka - Talkshow in het bos
Heb ook vaak om het volgende moeten grinniken:
nrc.tv - kamagurka - Talkshow in het bos
0
geplaatst: 21 juni 2009, 22:21 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Daarvoor niet dan?
Het gaat om het verband; er had bij wijzen van ook een willekeurige andere naam kunnen staan.
Daarvoor niet dan?
Het gaat om het verband; er had bij wijzen van ook een willekeurige andere naam kunnen staan. Ja dat weet ik, ik snapte hem natuurlijk ook niet omdat R&P zei dat het een biljarter was, maar gewoon door even na te denken

0
Antonio
geplaatst: 22 juni 2009, 14:45 uur
The Oath schreef:
GIANT BLACK COCK
GIANT BLACK COCK
Die is van een bijna onbeschrijflijke sneuheid...

0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 26 juni 2009, 15:58 uur
Een jonge gast van 18 jaar gaat zijn nieuwe motor afhalen. En de verkoper geeft hem allerlei raad, waaronder een potje met Vaseline voor zijn lederen zadel. "Telkens het regent, moet u uw zadel inwrijven met dat potje, kwestie van uw zadel soepel te houden", zegt die verkoper.
Bon, die gast weg met zijn motor, tankt vol, en de ganse dag maar rijden. 'S avonds, hij heeft er niet aan gedacht, prrrr... prrrr... prrrr en niets meer in de brandstoftank. Hij zit er tussen de velden, niemand te zien, behalve enkel in de verte een boerderij. Hij gaat daar naartoe, vraagt hulp en krijgt die ook."Just", zegt dienen boer, "'t is etenstijd, eet eerst een patatje mee! Maar 1 ding, hé", zegt de boer, "tijdens 't eten wordt er niet gesproken, en als er iemand spreekt, die moet den afwas doen".
Ze zitten met zijn vieren rustig aan de soep, de boer, de boerin, hun dochter en onze
motorrijder. “Verdoemme,” denkt die motorrijder, “die dochter, dat is een knap meisje. En bovendien, er mag toch niet gesproken worden aan tafel, dat is mijn kans.
Hij wandelt rond de tafel, pakt die dochter beet, legt ze voorover op de tafel, heft
dat rokske op,dat broekske naar beneden...en hij knipt die.
Niemand die iets zegt.
5 minuten later, bij de patatjes, zit onze motorrijder eventjes naar de boerin te kijken.
“Verdoemme,” denkt hij, “die is ook nog niet zo mis. En ze hebben daarjuist ook niks
gezegd, dus waarom nu wel?”
Hij wandelt rond de tafel, pakt de boerin beet, legt ze voorover op tafel, heft dat
rokske op, dat broekske weer naar beneden,...en hij knipt die. Weer niemand die iets zegt!
Ze zijn al aan den dessert, als er ineens een groot onweer losbarst. Onze motorrijder herinnert zich natuurlijk de wijze woorden van de verkoper, hij springt recht, pakt dat potje met Vaseline,....
Op dat moment gilt die boer :“IK ZAL DEN AFWAS WEL DOEN !!!!!!!"
Bon, die gast weg met zijn motor, tankt vol, en de ganse dag maar rijden. 'S avonds, hij heeft er niet aan gedacht, prrrr... prrrr... prrrr en niets meer in de brandstoftank. Hij zit er tussen de velden, niemand te zien, behalve enkel in de verte een boerderij. Hij gaat daar naartoe, vraagt hulp en krijgt die ook."Just", zegt dienen boer, "'t is etenstijd, eet eerst een patatje mee! Maar 1 ding, hé", zegt de boer, "tijdens 't eten wordt er niet gesproken, en als er iemand spreekt, die moet den afwas doen".
Ze zitten met zijn vieren rustig aan de soep, de boer, de boerin, hun dochter en onze
motorrijder. “Verdoemme,” denkt die motorrijder, “die dochter, dat is een knap meisje. En bovendien, er mag toch niet gesproken worden aan tafel, dat is mijn kans.
Hij wandelt rond de tafel, pakt die dochter beet, legt ze voorover op de tafel, heft
dat rokske op,dat broekske naar beneden...en hij knipt die.
Niemand die iets zegt.
5 minuten later, bij de patatjes, zit onze motorrijder eventjes naar de boerin te kijken.
“Verdoemme,” denkt hij, “die is ook nog niet zo mis. En ze hebben daarjuist ook niks
gezegd, dus waarom nu wel?”
Hij wandelt rond de tafel, pakt de boerin beet, legt ze voorover op tafel, heft dat
rokske op, dat broekske weer naar beneden,...en hij knipt die. Weer niemand die iets zegt!
Ze zijn al aan den dessert, als er ineens een groot onweer losbarst. Onze motorrijder herinnert zich natuurlijk de wijze woorden van de verkoper, hij springt recht, pakt dat potje met Vaseline,....
Op dat moment gilt die boer :“IK ZAL DEN AFWAS WEL DOEN !!!!!!!"
0
Dj2Jelle
geplaatst: 26 juni 2009, 16:20 uur
Sir Spamalot schreef:
pakt dat potje met Vaseline
pakt dat potje met Vaseline
Op dat moment weet je al hoe hij afloopt
.
0
geplaatst: 26 juni 2009, 19:45 uur
De ergste grap die ik tot nu toe ben tegengekomen is deze:
When Farrah Fawcett arrived at heaven, God granted her one wish. She Wished for all the children to be safe. So God killed Michael Jackson.
When Farrah Fawcett arrived at heaven, God granted her one wish. She Wished for all the children to be safe. So God killed Michael Jackson.
0
geplaatst: 27 juni 2009, 10:30 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Daarvoor niet dan?
Het gaat om het verband; er had bij wijzen van ook een willekeurige andere naam kunnen staan.
Daarvoor niet dan?
Het gaat om het verband; er had bij wijzen van ook een willekeurige andere naam kunnen staan. Ik begrijp hem niet, ook niet nu ik weet wie die gast is ofzo

0
The Oath
geplaatst: 28 juni 2009, 00:48 uur
Ne vent zegt tegen zen madam: "zeg sjoe, ist goe dak je vandaag ne keer in je oor neuk?"
Die vrouw: "Joma schat, gon ik dan ni doof worden?"
Vent: "mor nee, ik steek em al 15 jaar in uw bakkes en ge zwijgt nog steeds nie !"
Die vrouw: "Joma schat, gon ik dan ni doof worden?"
Vent: "mor nee, ik steek em al 15 jaar in uw bakkes en ge zwijgt nog steeds nie !"
0
The Oath
geplaatst: 28 juni 2009, 00:52 uur
Exfrozen schreef:

0
Antonio
geplaatst: 28 juni 2009, 12:32 uur
Exfrozen schreef:
Is het al te vroeg voor nog meer Jackson grappen ???
Hier nog een aantal:
McDonalds is honoring Michael Jackson by selling a burger called the McJackson. The burger consists of a 50 year old piece of meat between two 10 year old buns.
Michael Jackson's upcoming London dates have been cancelled.
They were James (aged 9) and Thomas (aged 11).
They were James (aged 9) and Thomas (aged 11).
It's to be a sea burial..... at his request to be strapped to two buoys
I heard he was ill but thought he was going to be all white....
Reports of Michael Jackson having a heart attack in hospital are incorrect. He was actually found in the children’s ward having a stroke
Similarity between MJ and a Playstation 2? Both used to be black and were turned on by excited small boys
I bet the last time he was this stiff was when Mackauly Culkin stayed over...
Farah Fawcett was at the Pearly Gates yesterday, God told her "You have one wish before you enter the Kingdom of Heaven"....Fawcett said "I wish all the children of the World could be safe".....
LAPD have confirmed they have found Class A drugs in the kitchen, Class B drugs in the lounge and Class 3C in the bedroom
Reports from LA suggest that a childs pram was found close to the singers body, though police are sayings too early to blame it on the buggie
Whats the difference between Alex Ferguson and MJ?
AF will still have Giggs next year.
I heard he was ill but thought he was going to be all white....
Reports of Michael Jackson having a heart attack in hospital are incorrect. He was actually found in the children’s ward having a stroke
Similarity between MJ and a Playstation 2? Both used to be black and were turned on by excited small boys
I bet the last time he was this stiff was when Mackauly Culkin stayed over...
Farah Fawcett was at the Pearly Gates yesterday, God told her "You have one wish before you enter the Kingdom of Heaven"....Fawcett said "I wish all the children of the World could be safe".....
LAPD have confirmed they have found Class A drugs in the kitchen, Class B drugs in the lounge and Class 3C in the bedroom
Reports from LA suggest that a childs pram was found close to the singers body, though police are sayings too early to blame it on the buggie
Whats the difference between Alex Ferguson and MJ?
AF will still have Giggs next year.
Sorry

0
Harco
geplaatst: 28 juni 2009, 12:48 uur
youve been hit by
youve been struck by
a failed ventricle
youve been struck by
a failed ventricle
0
geplaatst: 29 juni 2009, 08:46 uur
Laatste nieuws Michael Jackson:
Jackson wordt gecremeerd. Zijn as zal worden uitgestrooid over verschillende zandbakken. Dit zodat kinderen ook met hem kunnen spelen!
Jackson wordt gecremeerd. Zijn as zal worden uitgestrooid over verschillende zandbakken. Dit zodat kinderen ook met hem kunnen spelen!
0
geplaatst: 29 juni 2009, 10:09 uur
Ja, of dat hij in lego zou worden verwerkt. Zo laatst is dat nieuws niet.
0
geplaatst: 1 juli 2009, 17:39 uur
Net als je denkt dat je alle idioten in de wereld hebt gezien zie ja dit. Echt gewoon te dom dat het Grappig is. 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.