MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Overig / Algemeen / Just a joke

zoeken in:
Die tweede.

Misterfool schreef:
this cherry is hard to sit on?

Ja want ik zit altijd op een kers en niet op een stoel :$

Misterfool
mensen die geen sarcasme snappen

Of geen Pokemon

Vooral geen absurdisme/ironie.

Ja want ik zit natuurlijk veel liever op een stoel dan op een kers gelukkig snappon jullie het

Misterfool
Nieuwe generatie pokemon is uitgelekt.

(afbeelding)

aslan (crew)

(afbeelding)

Aiiii... wel lichtelijk herkenbaar ben ik bang

panjoe (moderator)
Niet zo gek als je er gewoon met je volle gewicht op gaat zitten. ..

(afbeelding)

T.O. schreef:
Aiiii... wel lichtelijk herkenbaar ben ik bang

Heeft ook een tijdje geduurd voor ik die verdomde ankerliften onder de knie had. Wie verzint die dingen

Snowboarders...

Het ergste is nog als ze in het begin blijven staan en dan ergens in het midden vallen. Dan wordt de lift vaak stilgelegd (Bij korte liftjes dan).

Assurancetourix

(afbeelding)

Yann Samsa
He finally did it.

Een man en een vrouw – beiden 67 jaar – gaan naar de dokter. “Dokter, wij zouden graag hebben dat u eens kijkt hoe wij seks hebben.” De man, compleet overdonderd stamelt dat hij die vraag in 17 jaar beroepsdienst nog nooit gekregen heeft, maar laat het toch toe. Dus het koppel begint eraan. Nadat ze klaar zijn, zegt de dokter dat er helemaal niets mis is met de manier waarop, dus rekent de dokter hen gewoon €27 aan en ze mogen vertrekken.
Een week later echter staat het koppel er alweer, met opnieuw dezelfde vraag. En de week erna, en de week erna. Steeds kijkt de dokter toe, maar na anderhalve maand is hij toch echt wel nieuwsgierig en vraagt: “Excuseer, ik zit hier al meer dan een maand te kijken hoe jullie seks hebben en iedere keer moet ik zeggen dat jullie een gezond en normaal seksleven hebben. Waarom in godsnaam blijven jullie toch terugkomen?” De man antwoordt: “Dat is toch simpel? Zij is getrouwd, dus kunnen we niet naar haar thuis gaan. Ik ben getrouwd, dus mijn appartement is ook al geen optie. In het Ibis Budget hotel betaal ik €49,99 en bij Etap vragen ze zelfs €65. Hier kunnen we het doen voor €27 en ik krijg nog eens €24 terug van de ziekenkas!”

aslan (crew)

Sir Spamalot (crew)
@ Jassn: . Eindelijk nog eens een goede woord-mop!

Indedaad een hele mooie mop van jassn.

Assurancetourix

(afbeelding)

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:06 uur

geplaatst: vandaag om 08:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.