Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 2 januari 2013, 08:24 uur
Ja want ik zit natuurlijk veel liever op een stoel dan op een kers
gelukkig snappon jullie het

gelukkig snappon jullie het

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 3 januari 2013, 13:33 uur
Niet zo gek als je er gewoon met je volle gewicht op gaat zitten. ..

0
geplaatst: 3 januari 2013, 13:41 uur
Heeft ook een tijdje geduurd voor ik die verdomde ankerliften onder de knie had. Wie verzint die dingen

0
geplaatst: 3 januari 2013, 13:53 uur
Snowboarders...
Het ergste is nog als ze in het begin blijven staan en dan ergens in het midden vallen. Dan wordt de lift vaak stilgelegd (Bij korte liftjes dan).
0
geplaatst: 3 januari 2013, 23:58 uur
Een man en een vrouw – beiden 67 jaar – gaan naar de dokter. “Dokter, wij zouden graag hebben dat u eens kijkt hoe wij seks hebben.” De man, compleet overdonderd stamelt dat hij die vraag in 17 jaar beroepsdienst nog nooit gekregen heeft, maar laat het toch toe. Dus het koppel begint eraan. Nadat ze klaar zijn, zegt de dokter dat er helemaal niets mis is met de manier waarop, dus rekent de dokter hen gewoon €27 aan en ze mogen vertrekken.
Een week later echter staat het koppel er alweer, met opnieuw dezelfde vraag. En de week erna, en de week erna. Steeds kijkt de dokter toe, maar na anderhalve maand is hij toch echt wel nieuwsgierig en vraagt: “Excuseer, ik zit hier al meer dan een maand te kijken hoe jullie seks hebben en iedere keer moet ik zeggen dat jullie een gezond en normaal seksleven hebben. Waarom in godsnaam blijven jullie toch terugkomen?” De man antwoordt: “Dat is toch simpel? Zij is getrouwd, dus kunnen we niet naar haar thuis gaan. Ik ben getrouwd, dus mijn appartement is ook al geen optie. In het Ibis Budget hotel betaal ik €49,99 en bij Etap vragen ze zelfs €65. Hier kunnen we het doen voor €27 en ik krijg nog eens €24 terug van de ziekenkas!”
Een week later echter staat het koppel er alweer, met opnieuw dezelfde vraag. En de week erna, en de week erna. Steeds kijkt de dokter toe, maar na anderhalve maand is hij toch echt wel nieuwsgierig en vraagt: “Excuseer, ik zit hier al meer dan een maand te kijken hoe jullie seks hebben en iedere keer moet ik zeggen dat jullie een gezond en normaal seksleven hebben. Waarom in godsnaam blijven jullie toch terugkomen?” De man antwoordt: “Dat is toch simpel? Zij is getrouwd, dus kunnen we niet naar haar thuis gaan. Ik ben getrouwd, dus mijn appartement is ook al geen optie. In het Ibis Budget hotel betaal ik €49,99 en bij Etap vragen ze zelfs €65. Hier kunnen we het doen voor €27 en ik krijg nog eens €24 terug van de ziekenkas!”
0
geplaatst: 4 januari 2013, 18:41 uur
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 4 januari 2013, 21:56 uur
@ Jassn:
. Eindelijk nog eens een goede woord-mop!
. Eindelijk nog eens een goede woord-mop!Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.