Overig / Algemeen / Just a joke
zoeken in:
0
geplaatst: 11 januari 2013, 20:17 uur
Ha! Moest ik effe zoeken wat de grap was.Wsl iemand die veel geld is verloren met Fortis.
0
geplaatst: 12 januari 2013, 11:16 uur
Piet is postbode en komt al 20 jaar iedere ochtend op zijn ronde een kop koffie drinken bij de familie Janssen. Op een ochtend belt hij aan, maar er wordt niet opengedaan. De buurman ziet Piet voor de dichte deur staan, komt naar buiten en zegt: "ik denk niet dat ze open doen. Ze hebben gisteren hun 25-jarig huwelijk gevierd en dat is nogal laat geworden."
"Mooi is dat", zegt Piet. "Ik kom al 20 jaar iedere dag bij ze langs en ze nodigen me niet uit?"
"Je hebt wel wat gemist", zegt de buurman. "Tegen middernacht werden alle mannen geblinddoekt en gingen de vrouwen topless bij ze op schoot zitten. De mannen moesten aan de borsten voelen en raden wie er bij ze op schoot zat."
"Verdorie", zegt Piet. "Dat klinkt als het beste feest ooit en ik was er niet voor uitgenodigd..."
"Maar na middernacht werd het nog veel mooier", gaat de buurman verder. "Toen werden de vrouwen geblinddoekt en moesten ze bij de mannen, die hun broek op de enkels hadden, op schoot gaan zitten, aan hun jongeheer voelen en raden bij wie ze op schoot zaten."
"Ongelooflijk", stamelt Piet. "Daar had ik bij willen zijn."
"Misschien is het ook maar beter dat jij en je vrouw er niet bij waren", zegt de buurman. "Bij dat laatste spelletje werd jouw naam wel vijf keer genoemd."
"Mooi is dat", zegt Piet. "Ik kom al 20 jaar iedere dag bij ze langs en ze nodigen me niet uit?"
"Je hebt wel wat gemist", zegt de buurman. "Tegen middernacht werden alle mannen geblinddoekt en gingen de vrouwen topless bij ze op schoot zitten. De mannen moesten aan de borsten voelen en raden wie er bij ze op schoot zat."
"Verdorie", zegt Piet. "Dat klinkt als het beste feest ooit en ik was er niet voor uitgenodigd..."
"Maar na middernacht werd het nog veel mooier", gaat de buurman verder. "Toen werden de vrouwen geblinddoekt en moesten ze bij de mannen, die hun broek op de enkels hadden, op schoot gaan zitten, aan hun jongeheer voelen en raden bij wie ze op schoot zaten."
"Ongelooflijk", stamelt Piet. "Daar had ik bij willen zijn."
"Misschien is het ook maar beter dat jij en je vrouw er niet bij waren", zegt de buurman. "Bij dat laatste spelletje werd jouw naam wel vijf keer genoemd."
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 12 januari 2013, 13:31 uur
Tijdens de jacht op het platteland richt een goed geklede stadse man zijn geweer en schiet een eend neer. Deze landt echter op een akker en de boer claimt de prooi. Omdat beiden de eend willen hebben, oppert de boer om het geschil op ouderwetse wijze op te lossen.”Ik trap jou zo hard als ik kan in je kruis en daarna is het jouw beurt”, legt hij uit. “Wie het minste piept, krijgt de vogel.” De yup gaat akkoord. Dus de boer neemt een aanloop en trapt keihard in de edele delen van de man die vervolgens op de grond neerstort. Na twintig minuten, als het de man lukt om op te staan, hijgt hij: “Mijn beurt.”
“Nee,” zegt de boer terwijl hij wegloopt. “Die eend mag je houden.”
“Nee,” zegt de boer terwijl hij wegloopt. “Die eend mag je houden.”
0
Sir Spamalot (crew)
geplaatst: 12 januari 2013, 14:44 uur
Er vliegt een bij boven een sloot, in die sloot zit een snoek. Die snoek denkt: "Als de bij in het water valt dan eet ik hem op." Aan de slootkant staat een beer en die denkt: "Als de bij in het water valt dan eet de snoek de bij op en dan eet ik de snoek op."
Achter de beer staat een jager en die denkt: "Als de bij in het water valt dan eet de snoek de bij op, dan eet de beer de snoek op en dan kan ik de beer doodschieten."
Maar achter de jager staat een muis en die denkt: "Als de bij in het water valt dan eet de snoek de bij op, dan eet de beer de snoek op, de jager schiet de beer dood en dan kan ik de kruimels van de jager zijn brood opeten."
Maar achter de muis staat een poes, en die denkt: "Als de bij in het water valt, dan eet de snoek de bij op, de beer eet de snoek op, de jager schiet de beer dood, en dan eet de muis de kruimels van de jagers zijn brood op, en dan kan ik de muis opeten."
Dus de bij valt in het water, de snoek eet de bij op, de beer eet de snoek op, de jager schiet de beer dood, de muis eet de kruimels van de jager zijn brood op en de poes probeert de muis te vangen, maar hij valt in het water.
Wat is het moraal van het verhaal?
Hoe langer het voorspel, hoe natter de poes.
Achter de beer staat een jager en die denkt: "Als de bij in het water valt dan eet de snoek de bij op, dan eet de beer de snoek op en dan kan ik de beer doodschieten."
Maar achter de jager staat een muis en die denkt: "Als de bij in het water valt dan eet de snoek de bij op, dan eet de beer de snoek op, de jager schiet de beer dood en dan kan ik de kruimels van de jager zijn brood opeten."
Maar achter de muis staat een poes, en die denkt: "Als de bij in het water valt, dan eet de snoek de bij op, de beer eet de snoek op, de jager schiet de beer dood, en dan eet de muis de kruimels van de jagers zijn brood op, en dan kan ik de muis opeten."
Dus de bij valt in het water, de snoek eet de bij op, de beer eet de snoek op, de jager schiet de beer dood, de muis eet de kruimels van de jager zijn brood op en de poes probeert de muis te vangen, maar hij valt in het water.
Wat is het moraal van het verhaal?
Hoe langer het voorspel, hoe natter de poes.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.